یوپی اس های لاین اینتراکتیو اکوپاور نیروسان

یوپی اس های لاین اینتراکتیو اکوپاور نیروسان

۱۴۰۰ ۲۱ مهر
0 نظر ثبت شده

یو‌پی‌اس‌های سری لاین اینتراکتیو اکوپاور از محصولات پرفروش و اقتصادی شرکت نیروسان است که برای تامین برق موقت مصارف خانگی و اداری مانند دوربین‌های مدار بسته، سیستم‌های کامپیوتری، تجهیزات شبکه و .... مناسب است. جنس این محصول از پلاستیک مقاوم به رنگی مشکی بوده و دارای نمایشگر LCD به رنگ آبی است. 2 الی 4 خروجی  و 2-1 باتری سیلد اسید خشک دارد، همچنین دارای پورت Rs-232 برای اعلام وضعیت و طرز کار به مراکز کنترل سیستم می‌باشد. زمان انتقال برق در حد 2 الی 6 میلی‌ثانیه است و بدون وقفه و خاموشی در تجهیزات، برق مصرفی آن‌ها را تامین می‌نماید. از مزایای این محصولات می‌توان به ابعاد کوچک و وزن آن اشاره کرد. زمان شارژ این دستگاه‌ها حداقل 7 ساعت می‌باشد. یو‌پی‌اس‌های سری لاین اینتراکتیو اکوپاور در مقابل اضافه بار و اتصال کوتاه در خروجی از تجهیزات متصل محافظت می‌کنند. این محصولات مقرون به صرفه و هوشمند بوده و برای کاربرانی که به یک دستگاه ساده و کم‌هزینه، با نصب و تنظیم راحت و کاربر پسند نیاز دارند، گزینه‌ای بسیار مناسب است.

 

دارای قابلیت:

                                

   راه اندازی خودکار         شارژ در حالت غیر فعال        محافظت مقابل اضافه بار و اتصال کوتاه

 

 

 

مناسب برای:

 

                                  

سیستم های کامپیوتری           تجهیزات شبکه              دوربین های مدار بسته

 

 

 

 مشخصات فنی

                                                                                                               

 

                                                                                

اتلاف انرژی کم‌تر

 

این محصول با داشتن پرت توان کمتر در شرایط یکسان در مقاسیه با سایر دستگاه‌ها، بازدهی بهتر و اتلاف انرژی کمتری دارد و در نتیجه مدت زمان بیشتری برق مورد نیاز تجهیزات را تامین می‌نماید. تکنولوژی یو‌پی‌اس‌های لاین اینتراکتیو اکوپاور  نیروسان در جهت افزایش کارآیی، گرمای تولیدی را کاهش می‌دهد، برق کمتری مصرف می‌کند و در نتیجه هزینه‌های کمتری در پی دارد.

 

 

 

تنظیم ولتاژ (AVR)

یوپی‌اس‌های سری لاین اینتراکتیو اکوپاور با ویژگی تنظیم ولتاژ اتوماتیک ساخته می‌شوند تا هنگامی که برق ورودی شهری نوسان دارد، ولتاژهای کم و زیاد را تثبیت کند، بنابراین برای تجهیزات متصل، برق ثابت و یکپارچه‌ای تامین می‌کند و مانع آسیب دیدن آن‌ها می‌شود.

 

 

 

نمایشگر LCD

نمایشگر LCD یوپی‌اس‌های لاین اینتراکتیو اکوپاور اطلاعات واضحی مانند ولتاژ ورودی و خروجی، شکل موج، میزان شارژ باتری و میزان بار مصرفی تجهیزات متصل را نشان می‌دهد. علاوه بر آن با  ویژگی‌های کاربرپسند، به مصرف‌کننده امکان مدیریت و نظارت کل سیستم را می‌دهد.

 

 

 

 

آلارم

هشدار یا آلارم کاربران را بلافاصله از مشکلات غیرمنتظره آگاه می‌کند تا مشکل را سریعا حل کنند. برای مثال هنگام خرابی به طور ممتد و هنگامی که شارژ باتری کم است هر یک ثانیه آلارم می‌دهد.

                                                                                                   

نرم‌افزار مانیتورینگ یوپی‌اس RUPS 2000

RUPS 2000 نرم‌افزاری است که به طور پیوسته وضعیت برق متناوب سیستم و شرایط باتری یوپی‌اس را کنترل می‌کند. برای مثال در هنگام هرگونه قطعی برق و یا خاموش‌شدن ناگهانی سرور، شما را مطلع می‌سازد و مانع از دست رفتن داده‌ها شده و از خاموش شدن سیستم عامل در طول قطع برق نیز محافظت می‌کند.

 

 

 

 

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید