یو پی اس و صنعت هتل داری

یو پی اس و صنعت هتل داری

۱۳۹۹ ۲۶ شهریور
0 نظر ثبت شده

سیستم های UPS (منبع تغذیه بدون وقفه) به منظور اطمینان از تامین بی وقفه برق برای اهداف مهم مورد استفاده قرار می گیرند. یک سیستم UPS برق دائمی و ایمن را برای دستگاه های الکترونیکی متصل شده به خود فراهم می کند. اگر یو پی اس مشکلی در منبع اصلی برق را تشخیص دهد ، فوراً به سیستم پشتیبان باتری متصل شده و مشکلات ناشی از برق را به حداقل می رساند. به طور کلی سیستم های UPS در موارد زیر  بیشتر استفاده می شوند:

  • مراکز داده
  • بیمارستانها
  • نیروگاه ها
  • تاسیسات صنعتی
  • سرور شبکه ، مانند ایستگاه های پایه
  • اینترانت های شرکتی
  • مدیریت توان هتل

در این مقاله به بررسی تاثیر و کاربرد یو پی اس در صنعت هتل داری می پردازیم

مدیریت برق هتل پیچیده و چالش برانگیز است، به ویژه در هتل های مدرن امروزی که بیشتر از تجهیزات برقی استفاده می کنند از کلید های هوشمند گرفته تا سیستم های تهویه و سفارشات که همه و همه با برق کار می کنند. مهمتر از همه ی اینها نورپردازی های خارق العاده است  که جلوه ی زیبایی به ساختمان و نمای داخلی هتل هل می بخشد و بدون برق فقط خاموشی مطلق همه جا را فرا میگیرد. سیستم ها شبانه روز هر هفت روز هفته و تمام 365 روز سال کار می کنند. و به طور کلی جلوگیری از توقف تجهیزات الکترونیکی هتل ها در اولویت کاری است. علاوه بر این هتل ها به دلیل اوج تقاضای برق ، به مدیریت انرژی الکتریکی، محافظت در برابر اختلالات شبکه برق ، پیش بینی مشکلات توزیع برق و تشخیص مسائل ناشی از برق برای تجهیزات، نیاز دارند - همه این مسائل می توانند با نصب یک سیستم پشتیبان برق ایمن و مطمئن مانند یو پی اس به راحتی قابل حل باشند.

 

 

منبع تغذیه بی وقفه، یو پی اس (UPS) می تواند راحل های کارامد و مقرون به صرفه ای را برای مدیریت انرژی هتل در اختیار کارگزاران قرار دهند، مشاهده ، تجزیه و تحلیل و کنترل مصرف انرژی و سیستم های برق هتل را ارائه می دهد، که از این مدیریت انرژی توسط یو پی اس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تامین برق ایمن برای بارهای حساس، توانایی پاسخ گویی کامل به تقاضای بار، قابلیت شارژ شدن در هنگام کار با برق و مناسب با محیط زیست.
  • اصلاح ضریب توان ، توانایی تنظیم ولتاژ برق.

خوشبختانه یو پی اس ها، این محصولات پیشرو در صنعت، ضمن اطمینان از تامین برق برای بارهای مصرف کننده و محافظت از تجهییزات الکتریکی ، از ایجاد آتش سوزی ناشی از شوک یا جرقه الکتریکی جلوگیری می کنند.

 

برای مطالعه بیشتر می توانید به ادرس زیر مراجعه کنید:

https://www.se.com/ww/en/work/solutions/for-business/hotels/power-management.jsp

 

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید