یو پی اس نیروسان سینوس لاین 1تا3 KVA

یو پی اس نیروسان سینوس لاین 1تا3 KVA

۱۳۹۹ ۰۸ مهر
0 نظر ثبت شده

یو پی اس نیروسان SINUS-LINE(1-3KVA) با فرم تاور و توپولوژی لاین اینترکتیو ، سری سینوس لاین.

این یو پی اس با پشتیبان گیری از برق تولید شده توسط باتری ، برق ایمن و سالمی (با استفاده از خروجی موج سینوسی) را در اختیار رایانه های رومیزی، ایستگاه های کاری(Workstation)، سرور های شبکه و سیستم های تجاری و خانگی و همینطور سیستم های امنیتی و حفاظتی قرار می دهد و از انها در برابر اختلال و نوسان ولتاژ محافظت می کند. این یو پی اس با استفاده از تکنولوژی تنظیم ولتاژ خودکار (AVR) نوسانات جزئی برق را بدون تغییر به برق باتری تصحیح می کند و تثبیت ولتاژ خوبی را برای مصرف کننده های شما فراهم می کند. که این امر، طول عمر باتری را افزایش می دهد. نصب یو پی اسی با تکنولوژی AVR در مناطقی که مرتباً با نوسانات برق مواجه هستند بسیار ضروری است. یو پس اس نیروسان سری سینوس لاین با یک سال ضمانت (که شامل باتری ها هم می شود) و با قیمتی مناسب برقی ایمن و عاری از هرگونه اختلال را برای تجهیزات متصل به خود ارائه می دهد.

 

پشتیبانی باتری

باتری یو پی اس با توجه به نیاز مشتری برق را به اندازه کافی تأمین می کند، از ده دقیقه گرفته تا چندین ساعت. استفاده از برق باتری یو پی اس باعث می شود تا در صورت قطع برق ، تجهیزات به درستی خاموش شوند. که این امر از حذف ناگهانی داده ها و اطلاعات روی سیستم های الکترونیکی شما مثل کامپیوتر جلوگیری می کند و حتی فشار و آسیب به تجهیزات برقی که از خاموش شدن سخت و ناگهانی برق ناشی می شود را به حداقل می رساند.

 

حفاظت در برابر نوسان ولتاژ

در هنگام نوسان و اسپایک ولتاژ برق AC یا افزایش و کاهش ولتاژ، یو پی اس برقی سالم و بدون اختلال را در اختیار تجهیزات الکترونیکی قرار می دهد تا از آسیب رسیدن به انها جلوگیری کند.

 

محافظت از خطوط داده

از ایجاد خسارت به سیستم های الکترونیک ناشی از اختلال در جریان برق که از طریق تلفن و کابلهای مربوط به اینترنت عبور می کند جلوگیری می کند.

 

توپولوژی لاین اینترکتیو

این توپولوژی زمانی وجود دارد که UPS لاین اینترکتیو دارای یک ترانسفورماتور خودکار است که افت ولتاژ برق (به عنوان مثال ، قطع برق) و افزاش ولتاژ (به عنوان مثال  اسپایک برق) را، بدون اینکه به برق باتری متصل شود، تنظیم می کند.

 

تنظیم ولتاژ خودکار (AVR)

هنگامی که برق ورودی با نوسانات جزئی روبرو می شود ، با افزایش (تقویت) خودکار ولتاژ و بدون استفاده از برق باتری ، برق ایمن و سالمی را تأمین می کند.

 

خروجی موج سینوسی

این یو پی اس با خروجی موج سینوسی کامل، محافظت فوق العاده ای را از برق مصرف کننده های حساس و بحرانی شما مانند سرورهای شبکه با ضریب توان 0.8 فراهم می کند.

 

دارای طراحی بای پس مناسب با محیط زیست

سیستم بای پس یو پی اس SINUS LINE طوری طراحی شده است که به یو پی اس اجازه می دهد زمانی که ورودی  AC ثابت است، برق شهری را جدا از ترانسفورماتور بطور مستقیم به تجهیزات هدایت کند. که این امر باعث کاهش مصرف انرژی ، سر و صدا و تولید گرما می شود.

 

صفحه LCD چند منظوره

اطلاعات فوری و دقیق مربوط به باتری و شرایط تغذیه UPS را نشان می دهد و به کاربران، درمورد مشکلات احتمالی قبل از اینکه بتوانند بر تجهیزات مهم تأثیر بگذارند و باعث خرابی شوند ، هشدار می دهد.

 

طراحی فوق العاده بی صدا

هنگام کار برای محیطی که به سکوت بیشتری نیاز است، نویز و یا آلودگی صوتی را به حداقل می رساند.

 

نرم افزار مانیتورینگ یو پی اس

نرم افزار مانیتورینگ یو پی اس برنامه ای است که برای نظارت و مدیریت عملکرد منبع تغذیه بی وقفه طراحی شده است. یو پی اس با استفاده از پورت SNMP  به سیستم شبکه کامپیوتری متصل می شود و شما می توانید حتی از مسافت بسیار دور با استفاده از نرم افزار مانیتوریگ یو پی اس، بر نحوه ی کارکرد یو پی اس خود نظارت کنید و در صورت قطع برق گزارش کاملی از عملکرد یو پی اس خود را در اختیار داشته باشید. ماژول SNMP جزو آیتمهای اختیاری یو پی اس می باشد.

 

گارانتی یک ساله

یو پی اس نیروسان سری SinusLine در طول مدت یک سال از تاریخ خرید ، هرگونه مشکل و عدم عملکرد صحیح در قطعات داخلی یو پی اس، شارژر، باتری ها شرکت نیروسان سیستم UPS معیوب شما را (از جمله باتری) تعمیر یا جایگزین می کند.

 

 

برای جزئیات بیشتر بهwww.niroosan.com  مراجعه کنید.  

برچسب ها :

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید