یو پی اس محافظ دار

یو پی اس محافظ دار

۱۳۹۸ ۳۰ فروردین
0 نظر ثبت شده

آیا سیستم های منبع تغذیه ی بی وقفه ( UPS) به راستی می توانند از تجهیزات الکترونیکی شما محافظت کنند ؟

یو پی اس محافظ دار است و این یعنی جواب بله می باشد. با توجه به پیشرفت روز افزون سیستم های مخابراتی و شبکه های کامپیوتری، یو پی اس ها به طور گسترده در صنعت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند . سیستم های منبع تغذیه ی بی وقفه  یا همان یو پی اس ها به عنوان تامین کننده ی توان مصرفی ، از  تجهیزات شما در زمان قطع برق و یا هر گونه اختلالات دیگر،  پشتیبانی های لازم را به عمل می آورند .

 

به طور کلی یو پی اس ها در دو حالت زیر از تجهیزات شما محافظت می کنند :

1. سیستم های منبع تغذیه ی بی وقفه (UPS) یک منبع توان بدون وقفه ارائه می دهند :

همان طور که همه ما می دانیم برای برخی از سیستم هایی که بسیار حساس می باشند ، مانند تاسیسات بیمارستان ها و همینطور بانک ها ، وجود یک سیستم منبع تغذیه که قطعی در آن اتفاق نیافتد بسیار لازم و ضروری است.زمانی که با قطعی برق مواجه می شوید وجود یک سیستم منبع تغذیه ی نا محدود به شما امکان  می دهد که بدون رخ دادن هیچ گونه قطعی از سیستم خود استفاده کنید . یو پی اس های شما تا زمانی که ژنراتور متصل شده و آماده به کار شود ، به عنوان منبع تغذیه برای سیستم شما عمل می کنند.
حتی نوع دیگری از یو پی اس ها وجود دارندکه میزان پشتیبانی آنها بیشتر است و تا چند ساعت می توانند سیستم هایتان را پشتیبانی کنند .

2 . یو پی اس شرایطی ایجاد می کند که توان ورودی مطلوبی در اختیار سیستم شما قرار بگیرد :

در این صورت می توانید مطمئن باشید که توان ورودی به سیستم هایتان ثابت و سالم است .
در میان همه انواع یو پی اس ها ، یو پی اس های آنلاین ترکیبی عالی از عملکرد یکسو کننده ، فیلتر، شارژر ، مبدل و توان هوشمند ارائه می دهند .
عملکرد یو پی اس ها به این صورت است که مطلوبیت مناسبی برای سیستم ها ارائه دهند . یک سیستم یک فاز یا سه فاز شرایطی را ایجاد می کند که توان مناسب با عبور از رکتیفایر که توان ای سی را به دی سی تبدیل می کند ،یک جریان ثابت برای سیستم تان ایجاد میکنند . 

یک یو پی اس ماجولار به تنهایی می تواند به جای یک یو پی اس ایستاده مورد استفاده قرار بگیرد . درحالیکه ایستایی بیشتری دارد در دسترس تر است و همچنین کارایی موثر بیشتری نیز دارد . 

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید