یو پی اس در چه زمینه هایی کاربرد دارد؟

یو پی اس در چه زمینه هایی کاربرد دارد؟

۱۳۹۷ ۰۹ دی
0 نظر ثبت شده

ضرورت استفاده از یو پی اس

یک منبع تغذیه برق بدون وقفه یا منبع قدرت بدون وقفه ( UPS ) یک دستگاه الکتریکی است که وقتی منبع تغذیه اصلی یا برق شهری قطع شود و یا مشکل افت و خیز ولتاژ و تغییر فرکانس در برق شهری به وجود آید، یک جریان برق الکتریکی اضطراری برای ادامه روند کار تجهیزات الکتریکی، تولید می کند. یک دستگاه  یو پی اس از سیستم برق اضطراری  یا برق اضطراری  یا ژنراتور در حال اجرا متفاوت است چرا که بوسیله انرژی ذخیره شده در باتری ها وابر مخزن ها ، از قطع جریان برق ورودی دستگاه ها و تجهیزات الکتریکی جلو گیری می کند.

 

زمانی که دستگاه یو پی اس دارای باتری داخلی می باشد زمان اجرا و تامین منابع انرژی دستگاه های متصل آن بسیار کوتاه خواهد بود و بعد از مدت زمان کم سیستم یو پی اس (UPS) خاموش خواهد شد.

 

سیستم یو پی اس برای  محفاظت از سخت افزار هایی مانند کامپیوتر ها و مراکز داده و تجهیزات  فناوری اطلاعات و دیگر تجهیزات الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرد ، که با وقفه در منبع جریان الکتریکی خسارات  و آسیب ها و بسیار جدی به روند کار تجهیزات الکتریکی وارد می کند و همچنین وقفه جدی در پروسه کسب و کار انواع تجارت های بین المللی ایجاد می کند و ممکن است باعث از دست رفتن اطلاعات مورد نیاز بسیار مهم شما شود.

 

یو پی اس ها در اندازه های مختلف و با کاربرد های متفاوت طراحی شده است. که تنوع این محصولات می تواند برای تامین جریان برق مختص یک کامپیوتر شخصی تا یک منبع جریان الکتریکی ورودی مخصوص یک مرکز داده یا ساختمان های بزرگ  مورد استفاده قرار بگیرد. بزرگ ترین یو پی اس جهان با توان 46- مگا وات در آلاسکا قرار دارد که تمام شهر و روستاهای اطراف آن را در طول قطعی جریان الکتریکی ،  جریان برق شهری را تغذیه می کند.

 

خرید یو پی اس

 

کاربرد  یو پی اس

یو پی اس در زمینه هایی مورد استفاده قرار می گیرد که به یک منبع جریان برق بی وقفه و با کیفیت بالا نیاز دارد. یو پی اس  در زمینه های زیر کاربرد دارد:

1. مراکز ذخیره داده

2. مراکز درمانی شامل بیمارستان و کلینک ها و درمانگاه ها و خانه سالمندان

3. بانک ها و بیمه

4. صنایع

 

وجود یو پی اس در زمینه های فوق بسیار ضروری می باشد چرا که با وقفه جریان برق شهری یا مشکلی در جریان الکتریکی  ، باعث از بین رفتن اطلاعات  و وقفه درکسب و کار های تجاری می شود.

 

یو پی اس برای مراکز ذخیره داده

 

 شما در شبکه ها و سیستم های خود که داده ها را مدیریت و ذخیره می کنید ، چه از نظر زمانی و چه از نظر مالی سرمایه گذاری  کرده اید و هر گونه وقفه جریان الکتریکی در منبع تغذیه می تواند به کل سیستم شما آسیب برساند. شرکت ما با در نظر گرفتن تمام این مشکلات احتمالی با استفاده از یک سیستم یکپارچه یو پی اس (UPS) جریان برق ورودی  تجهیزات الکتریکی شما را تامین می کند. یو پی اس های Niroosan PowerTech با استفاده از تکنولوژی یو پی اس های ترانسفوربیس و آی جی بی تی (IGBT  )  های آلمانی (INFINEON) محافظت تمام قدی از مرکز داده شما به عمل می آورد و می تواند به عنوان یک گزینه مناسب در خرید یو پی اس برای اتاق سرور شما، مد نظر باشد.

راهنمای خرید یو پی اس برای تجهیزات شبکه

 

یو پی اس برای مراکز درمانی

 

در مراکز مراقبت های بهداشتی وقفه جریان برق ممکن است جان بیماران زیادی را به خطر بیاندازد. برای اینکه چنین مشکلی پیش نیاید باید مطمئن شوید که دستگاه های ضروری شما هیچ قطعی برقی نخواهند داشت. با استفاده از یو پی اس های بسیار قدرتمند سری ایزو تک (ISO-Tech) که دارای ترانس می باشند از وقفه جریان الکتریکی جلوگیری خواهد شد.

راهنمای خرید یو پی اس برای بیمارستان ها و مراکز درمانی

 

یو پی اس برای بانک ها و بیمه ها

 

روزانه هزاران تراکنش توسط بانک ها و بیمه ها انجام می شوند که هرگونه وقفه در کار این سیستم ها می تواند در کسب و کار مشکلات و هرج ومرج های زیادی را به وجود آورد در نتیجه سیستم های بانکی دارای اطلاعات و داده های بسیار حساسی هستند که باید در حفظ و نگهداری اطلاعات آن دقت زیادی داشنه باشیم. شرکت ما می تواند سیستم یکپارچه یو پی اس را برای حل این مشکلات احتمالی به شما پیشنهاد دهد. دستگاه های سری Niroosan SinusLine  با خروجی سینوسی کامل و ترانس تثبیت ولتاژ و قیمت مناسب، گزینه مناسبی برای خرید یو پی اس مناسب برای ATM و دستگاه خودپرداز می باشد. 

راهنمای خرید یو پی اس برای بانک ها و موسسات مالی

 

یو پی اس برای مراکز صنعتی و کارخانجات

راهنمای خرید یو پی اس برای مصارف صنعتی

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید