یو پی اس برای مصارف خانگی

یو پی اس برای مصارف خانگی

۱۳۹۹ ۰۲ دی
0 نظر ثبت شده

در جهان مدرن امروز که تمام تجهیزات و ابزار های مورد نیاز خانوار به سمت الکترونیکی شدن می روند نصب و وجود یو پی اس برای حفاظت از برق بسیار مهم و حیاتی است. به طور کلی خرابی وسایل الکترونیکی خانگی ناشی از برق ناسالم بیشتر از آن چیزی است که انتظار دارید و بسیاری از این مشکلات از برق غیر ایمن منبع تغذیه اصلی ناشی می شوند. زیرا وجود اختلال در برق شهری همواره بوده و امری غیر قابل انکار است. زمانی که صحبت از برق در منازل می‌شود اولین مسئله‌ای که موردتوجه می‌باشد، ایمنی است، کلمه ای که معرف کارایی و عملکرد یو پی اس است. 

چراغ‌های نیم‌سوز و وسایل برقی آسیب‌دیده موجود در منزل، نشان‌دهنده وجود مشکل برقی در مدار الکتریکی ساختمان می‌باشد. نصب یو پی اس مناسب با بارهای مصرفی در یک ساختمان می تواند ایمنی جانی و مالی خانه و خانواده شما را تضمین کند چرا که در غیر اینصورت اختلالات ناشی از برق ، می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

هم اکنون بیش از ۱۸ میلیون خانوار شهری و روستایی در کشور زندگی می کنند. با پیشرفتی که در تولید و عرضه محصولات برقی رخ داده به دنبال آن تحول فرهنگی نیز در خانواده ها ایجاد شده به طوری که در بسیاری از منازل ایرانی بویژه خانوارهای شهری بیش از ۲۰ نوع وسیله برقی وجود دارد.

وسایلی مانند تلویزیون، یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، چرخ گوشت، اتو، رادیو ضبط، کامپیوتر، ویدئو، مایکروویو، سرخ کن، ماشین ظرفشویی، مخلوط کن، کولرهای آبی و گازی، بخاری برقی، آبمیوه گیری، سشوار، پلوپز و ... با وجود این تنوع و تعداد وسایل در خانواده ها قطعا استفاده بهینه از انرژی را ضروری تر می سازد. در صورت قطع برق یا نوسان در خارج از سطح ایمن ، یو پی اس فوراً منبع تغذیه باتری تمیز را برای تجهیزات حساس به برق تامین می کند.

 

 

 

با پشتیبان گیری باتری UPS ، حتی در هنگام قطع برق ، داده ها و دستگاه های خانگی خود را همچنان به برق متصل نگه دارید. برای دوربین های امنیتی ، هشدارها ، تایمر برای چراغ ها و تمام مواردی که در بالا ذکر شد می تواند برقی ایمن و بدون وقفه داشت. از سیستم های بازی و سینمای خانگی خود با محافظت کامل از تجهیزات که به از بین بردن فرسایش فایل و تأخیر کمک می کند ، محافظت کنید.

 

از رایانه ها ، Wi-Fi ، تجهیزات سرگرمی گرفته تا دستگاه های الکتریکی یک خانه هوشمند، در مقابل آسیب های ناشی از خرابی های غیر منتظره شبکه برق ، نوسان و حتی صاعقه اطمینان حاصل کنید. پشتیبان گیری باتری و محافظ ولتاژ ما به شما کمک می کند تا از مهمترین و حساسترین دستگاههای شما در خانه محافظت و از قدرت صنعتی برخوردار شوید.

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید