یو پی اس برای صنعت داروسازی

یو پی اس برای صنعت داروسازی

۱۳۹۸ ۱۹ مرداد
0 نظر ثبت شده

صنعت داروسازی از جمله مجموعه هایی است که برای تجهیزات حساس خود جهت جلوگیری از قطعی برق و نوسان نیاز به یو پی اس دارد. داروهای پزشکی و تجهیزات پزشکی هر روز درحال توسعه میباشد. بنابراین شرکت های دارویی برای حفظ تجهیزات خود از لحاظ انرژی به یک یو پی اس با کارایی مطمئن نیاز دارند. یو پی اس های موجود در رایانیکس برای تجهیزات حساس داروسازی بسیار مناسب میباشند. صنعت داروسازی یک از مهم ترین صنایع حفاظت از سلامتی مردم در سراسر جهان میباشد. صنعت داروسازی برای حفظ سلامتی میلیون ها انسان سالانه داروهای جدیدی را تولید میکند. بسیاری از تولید کنندگان دارویی بطور خودکار در حال تولید هستند. تولید داروها به این شکل است که مواد شیمیایی بصورت فله ای در داخل دستگاه قرار میگیرد و پس از طی مراحل فشرده سازی در دستگاه میکس قرار میگیرند وبه قرص و کپسول تبدیل میشوند. چندنمونه از تجهیزات داروسازی برای مثال، دستگاه برای پر کردن مواد دارویی، زدن مهر و لیبل بصورت اتوماتیکی روی مواد دارویی.

تا به امروز، قطعی کوتاه مدت و نوسان ولتاژ از دو عوامل مهمی هستند که باعث اختلال در صنعت شده و کارایی بسیاری از تولید کنندگان را مختل کرده است. با توجه به این دلایل، داشتن برق بی وقفه و بدون نوسان در خروجی برای صنعت داروسازی بسیار مهم و حیاتی میباشد.

راه حل های حفاظت از تجهیزات چیست؟

رایانیکس دارای یو پی اس های سه فاز ترانس دار است که میتوانند جهت محافظت از برق تجهیزات صنعتی مورد استفاده قرار بگیرند و از اختلالات برقی جلوگیری کنند. یو پی اس 60کاوا ترانس دار سه فاز برای حل مشکلات قطعی و نوسان برق صنعت دارویی مناسب میباشد. این نوع یو پی اس برای محیط های تجاری و صنعتی جهت جلوگیری از نوسان و قطعی برق طراحی شده است. این یو پی اس برای تجهیزات صنعتی مانند ابزار های حساس، دستگاه ها، موتور ها و ... طراحی شده است وهمچنین در حین حوادثی مانند نوسان ولتاژ و قطعی برای چند ثانیه یا چند دقیقه میتواند از تجهیزات محافظت می کند و دارای یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش زیر نظر شرکت رایانیکس میباشد. از دیگر ویژگی های بارز این یو پی اس ترانس دار بودن و طولانی بودن عمر ان است.

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید