یو پی اس برای سیستم های گیمینگ

یو پی اس برای سیستم های گیمینگ

۱۳۹۹ ۱۲ مهر
0 نظر ثبت شده

با نصب یک منبع تغذیه اضطراری(یو پی اس) برای سیستم های گیمینگ، دیگر هیچ اختلال برقی به معنی حذف و یا از دست دادن امتیاز در بازی نخواهد بود!

ده ها میلیون کاربر گیمینگ سالانه به دلیل مشکلات ناشی از برق، حذف بازی یا کاهش امتیاز در بازی را تجربه می کنند. ممکن است در یک بازی رایانه ای تا آخرین مرحله پیش رفته باشید و ناگهان برق قطع شود و شما مجبور باشید تمام مراحل را دوباره از اول طی کنید. به احتمال زیاد این تلخ ترین اتفاقی است که می تواند برای یک بازیکن در طی بازی اتفاق بیفتد.

تصور کنید غنایم ، رتبه ها ، نبردها ، پیشرفت هایی که در بازی دریافت کرده اید و مسابقات آنلاین به دلیل قطع برق حذف می شوند. و اگر مسابقات PVP دارای رنک را انجام می دهید ، از نظر سیستم هیچ راهی برای تشخیص اینکه برق قطع شده است  یا اینکه بازی را ترک کرده اید وجود ندارد. و جالب اینجاست که متأسفانه مجازات ها برای هر دو حالت یکسان است.

 

 

UPS چیست و چرا سیستم های گیمینگ به آن احتیاج دارند؟

یو پی اس مخفف منبع تغذیه بدون وقفه یا اضطراری است و یک هدف اصلی را پشتیبانی می کند ، پشتیبان گیری از برق؛ مثلا هنگامی که در حال بازی با سیستم گمینگ خود هستید و یا محافظت از سیستم مصرف کننده شما در برابر فشارها و اختلالات ناشی از برق درست زمانی که برقی نامطلوب را تجربه می کنید. در واقع یک یو پی اس در مقابل سطح ناامن و مختل برق، که می تواند به تجهیزات بازی گران قیمت شما آسیب برساند ، فوراً برق ایمن و سالمی را به Xbox ، PlayStation و رایانه شما می فرستد.

UPS یک سیستم ضروری و اساسی است که باید در کنار تجهیزات بازی شما نصب شود تا از دستگاه های الکتریکی بازی در برابر صدمات و قطع اتصال غیرمنتظره برق محافظت کند ، با این کار شما می توانید بازی خود را ذخیره کنید یا بازی آنلاین خود را به پایان برسانید تا از مجازات های ترک تبازی جلوگیری کنید.

 

یو پی اس و پشتیبانی از برق:

یو پی اس های مخصوص بازی با پشتیبان گیری از برق باتری از سیستم بازی گران قیمت و ارزشمند شما در برابر بیش از هفت نوع مختلف از اختلالات برق محافظت می کند. اختلالاتی مانند سرج یا نوسان ولتاژ برق، افت ولتاژ و  افزایش ولتاژ ، افزایش یا کاهش نوسان ورودی برق، اسپایک، براون اوت و یا خاموشی کامل شبکه برق.

 

یو پی اس و اتصال بعد از قطع برق:

بعد از خاموش کردن مطمئن بازی ، یک UPS مخصوص بازی با پشتیبان گیری از باتری، برق منبع تغذیه روتر و یا مودم شما را تامین می کند تا بتوانید همچنان آنلاین بمانید و بازی های موبایل یا حتی فیلم های آموزشی گیمیک را تماشا کنید.

 

یو پی اس در طول بازی:

تصور قطع برق در طول بازی ممکن است بسیار استرس زا باشد! اما نگران نباشید و در بازی بمانید و از بازی کردن لذت ببرید تا مسابقه یا بازی خود را به پایان برسانید و از پاداش هایی که در طول بازی وجود دارند بهره مند شوید. زیرا یو پی اس برقی سالم و ایمن را در اختیار سیستم های گیمینگ شما قرار می دهند تا هرگز در طول بازی اختلال یا قطعی برق را احساس نکنید. با نصب یو پی اس سیستم بازی خود را ارتقا داده تا برای تجهیزات برقی گیمینگ خود برق پشتیبان داشته باشید. با نصب UPS دیگر هیچ خاموشی مانع برنده شدن شما نخواهد شد.

UPS های نیروسان با خروجی موج سینوسی و با قدرت پشتیبان گیری باتری و محافظت در برابر اختلالات ولتاژ بهترین راه حل را برای محافظت از رایانه ، کنسول و تلویزیون یا مانیتورهای ارزشمند بازی شما ارائه می دهند.

 

 

برای مطالعه ی بیشتر به ادرس زیر مراجعه کنید:

https://www.apc.com/us/en/support/product-support/ups-buying-guide-for-selecting-a-battery-backup-system.jsp

 

 

 

 

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید