یو پی اس برای سیستم های اموزشی

یو پی اس برای سیستم های اموزشی

۱۳۹۸ ۰۴ مهر
0 نظر ثبت شده

شرکت رایانیکس فروش و خدمات فنی را برای برقراری پشتیبان گیری از امکانات آموزشی فراهم می کند. ما از طریق بررسی اولیه الزامات و طراحی سیستم تغذیه بک آپ از طریق فروش، تعمیر و نگهداری از سیستم نصب شده، یو پی اس های خود را با اطمینان کامل  ارائه می دهیم. مشاوران فروش ما سعی میکنند برای هر مشتری تایم کافی را بگذارند تا اطلاعات کافی در مورد موارد مصرفی و تجهیزاتی که میخواهند به یو پی اس متصل کنند را بگیرند و زمان پشتیبانی دقیق را محاسبه کرده و یو پی اسی را که با شرایط هر مشتری مناسب است پیشنهاد دهند تا در مواقع قطعی برق تجهیزات متصله یو پی اس دچار قطعی نشود. اگرچه این یو پی اس برای کلاس درس، مدرسه یا دانشگاه باشد تیم رایانیکس یک سیستم یو پی اس کارامد را پیشنهاد و در صورت نیاز در محل شما نصب میکند.

مراکز اموزشی برای تجهیزا زیر نیاز به یو پی اس و زمان پشتیبانی دارند:

  • تجهیزات کلاس اموزشی
  • سیستم های کامپیوتری و سرور و اتاق های تجهیزات
  • سیستم های ارتباطی
  • مراکز اطلاعات
  • سیستم روشنایی کلاس ها و دفاتر

در طول قطعی یا خرابی برق، سیستم های یو پی اس با اطمینان کامل از تجهیزات حساس مراکز اموزشی حفاظت کرده و از خاموش شدن تجهیزات و روشنایی ها جلوگیری میکنند و بنابراین سیستم اموزشی بدون وقفه براحتی میتوانید بکار خود ادامه دهد.

خدمات شرکت رایانیکس: مهندسان و کارشناسان فروش ما موارد مورد مصرفی شما را بررسی می کنند و سیستمی را که برای مرکز اموزشی شما مناسب است پیشنهاد میدهند، اگرچه این یو پی اس برای یک کلاس درس، سیستم ارتباطی یا روشنایی اضطراری باشد.

نصب و راه اندازی: شرکت رایانیکس با ارائه خدمات نصب و راه اندازی، مهندسین خود را برای نصب و تست سیستم های یو پی اس برای اطمینان از کار کرد صحیح سیستم  به محل مورد نظر شما ارسال میکند.

تعمیر یو پی اس: تمامی یو پی اس های موجود دارای یکسال گارانتی میباشند. و شرکت ما وظیفه تعمیر، نظارت و تست سیستم های یو پی اس را برعهده دارد.

فروش دستگاه های یو پی اس مربوط به مطالب بالا در تمام مراکز استانها انجام میشود.

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید