یو پی اس برای دستگاه دیالیز

یو پی اس برای دستگاه دیالیز

۱۳۹۸ ۱۸ مرداد
0 نظر ثبت شده

با ظهور صنعت تولید تجهیزات پزشکی، تولید کنندگان تجهیزات پزشکی اهمیت بیشتری به عملکرد و قابلیت اطمینان سیستم های یو پی اس می دهند، و استفاده از یو پی اس برای تجهیزات حساس بو حفاظت علائم حیاتی بیماران در هر زمان راباید تضمین کنند. یو پی اس های رایانیکس قابل اعتماد و برای عموم شناخته شده میباشند. یو پی اس های رایانیکس برای بسیاری از تجهیزات حساس بیمارستانی از جمله رادیولوژی و دستگاه های حساس دیالیز برای پشتیبانی انتخاب شده اند.  یو پی اس های رایانیکس با طراحی شکیل وکم حجم، در مقایسه با سایر محصولات مشابه موجود در بازار حجم کمتری از فضای را اشغال می کنند، که برای محیط بیمارستان ها بسیار مناسب است.

علاوه بر این، استفاده از پیشرفته ترین فناوری پردازنده سیگنال دیجیتال های DSP در یو پی اس های رایانیکس موجب افزایش  قابلیت سریع ظرفیت، پایداری بیشتر سیستم و ولتاژ دقیق برای بارگیری میباشد. در عین حال، این یو پی اس ها دارای ولتاژ ورودی گسترده ای میباشند که امکان حفظ منبع تغذیه پایدار و کمک به حفاظت از تجهیزات پزشکی را دارا میباشند. در ترکیب دستگاه دیالیز با سیستم یو پی اس باتوجه به اینکه هرقطعه تجهیزات پزشکی از ویژگی بار دینامیکی خاص و تنظیم ولتاژ برخوردار است، تیم مهندسان شرکت رایانیکس اطمینان دارد که یو پی اس ها میتوانند قوانین سخت گیرانه تجهیزات پزشکی را رعایت کرده و با قابلیت اطمینان بکار خود ادامه دهند.

مشاوران فروش ما به شما کمک میکنند تا مطابق با مشخصات دستگاه های مصرفی خود یو پی اس موردنظر را خریداری کرده وبا اطمینان خاطر در مراکز خود از ان استفاده کنید.

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید