یو پی اس آنلاین نیروسان Hitech(1~10KVA)

یو پی اس آنلاین نیروسان Hitech(1~10KVA)

۱۳۹۹ ۱۳ مهر
0 نظر ثبت شده

       یو پی اس آنلاین نیروسان Hitech(1~10KVA) به فرم Tower با بهترین قیمت وکیفیت از تجهیزات حساس برقی شما پشتیبانی می کند. سری Hitech، ضریب توان خروجی 0.9 دارد و عملکرد و کارایی بالایی در تامین برق اضطراری تجهیزات حساسی مانند تجهیزات پزشکی، سرورهای شبکه و تجهیزات IT ارائه می دهد. یو پی اس نیروسان Hitech با داشتن کنترلر ریزپردازنده، ایمنی سیستم های مصرف کننده ی شما را در برابر جریان برق تضمین می کند. این یو پی اس دارای نمایشگر LCD بوده که اطلاعات فوری و دقیق مربوط به باتری و شرایط تغذیه UPS را نشان می دهد و به کاربران، درمورد مشکلات احتمالی قبل از اینکه بتوانند بر تجهیزات مهم تأثیر بگذارند و باعث خرابی سیستم شوند ، هشدار می دهد. این یو پی اس همچنین دارای توپولوژی تبدیل دوگانه(Double-Conversion Topology) برای حفاظت کامل از برق می باشد.

سری Hitech دارای حالت ECO برای ذخیره سازی انرژی بوده که با کاهش مصرف برق و اتلاف گرما ، تا 96٪ بازده را امکان پذیر می کند. فن این یو پی اس با سرعت چرخش قابل تغییر براساس بار مصرفی متصل ، مدیریت دمایی خودکار را برای کاهش سر و صدا و تنظیم گرمای سیستم فراهم می کند. 

 

توپولوژی تبدیل دوگانه Online Double Conversion

بدون در نظر گرفتن شرایط برق ورودی ، یو پی اس آنلاین Hitech  خروجی برق ثابت ، تمیز و عاری از هرگونه اختلال را فراهم می کند. یو پی اس با این تکنولوژی برق شهری را دریافت و سپس برقی سالم را تولید می کند و در اختیار مصرف کننده ها قرارمی دهد. به همین دلیل این یو پی اس جهت پشتیبانی از تجهیزات حساسی مانند سرورهای سازمانی ، تجهیزات آزمایشگاهی و بیمارستانی و سایر دستگاه های الکترونیکی حساس طراحی شده است.

 

خروجی موج سینوسی

 این سری از یو پی اس ها، برق سینوسی کاملی در خروجی دستگاه تولید می کنند. برق خروجی مستقل از برق ورودی، دارای ولتاژ و فرکانس تثبیت شده می باشد.

 

صفحه کنترل LCD دیجیتال

صفحه LCD رنگی چند منظوره با قابلیت نمایش اطلاعات مورد نیاز کاربر ، وضعیت UPS و برق را نشان می دهد (برای حالت عادی سبز ، برای هشدار زرد و برای اخطارهای قطع برق و خطا قرمز). LCD وضعیت UPS ، نظارت وکنترل ها ، جدیدترین گزارشات و تشخیص و نمایش آنها را فراهم می کند.

 

قابلیت تعویض باتری ها حین کار ( دستگاه روشن)

این باتری ها در زمان قطع برق شبکه اصلی، برق  UPS را تامین می کنند ، و تجهیزات الکتریکی را روشن نگه می دارند.

 

مدیریت باتری پیشرفته

با استفاده از فرآیند شارژ سه مرحله ای عملکرد باتری یو پی اس و همچنین طول عمر مفید آن را بهبود می بخشد و گرمای تولید شده در طول چرخه های کار یوپی اس را کاهش می دهد

 

فناوری شارژ پیشرفته باتری(Battery Equalization)

یک فرآیند شارژ پیشرفته است که ولتاژ باتری ها را در سطح برابری حفظ می کند تا عمر باتری را افزایش دهد.

 

فناوری شارژ سریع

این فناوری اجازه می دهد تا باتری های UPS با استفاده از یک شارژر داخلی، سریعتر به ظرفیت کامل برسند. صرف نظر از تعداد باتری ها ، ظرف مدت چهار ساعت شارژ را از 0-90٪ بازیابی می کند.

 

نرم افزار مانیتورینگ یو پی اس

ابزاری را برای نظارت و مدیریت آسان UPS فراهم می کند و در صورت لزوم می تواند چندین دستگاه را به صورت خودکار خاموش کند.

 

قطع کننده مدار ورودی قابل تنظیم

یو پی اس در حین تعمیر و نگهداری با استفاده از این ابزار خطر خاموش شدن ناگهانی برق را به حداقل می رساند.

 

فیلترهای EMI / RFI

از تداخل فرکانس الکترومغناطیسی و فرکانس رادیویی جلوگیری می کند تا برق تمیز عاری از هرگونه اختلال را در اختیار  تجهیزات برقی متصل قرار دهد.

 

حالت ECO

یو پی اس دارای حالت ذخیره اترژی ECO  می باشد که بهره وری UPS را تا 96٪ بهبود می بخشد تا هزینه های ناشی از برق و سرمایش سیستم را کاهش دهد.

 

خاموش شدن اضطراری (EPO)

اجازه می دهد تا UPS در صورت اضطراری ، هنگامی که پورت EPO به یک سوئیچ EPO متصل است ، خاموش شود.

 

سازگار با ژنراتور

یو پی اس هنگام کار با برق ورودی ژنراتور، خروجی موج سینوسی پایدار و ایمنی را(بدون هارمونیک و اعوجاج) بدون سوئیچ به حالت باتری، در اختیار مصرف کننده ها قرار می دهد.

 

اتصال USB و سریال

از طریق پورت USB و پورت سریال سازگار با HID ، هماهنگی کامل با ویژگی های مدیریت داخلی و خاموش شدن خودکار در سیستم های Windows ، Linux و VMware را امکان پذیر می کند.

 

هشدارهای صوتی

این ویژگی مشخص می کند که UPS در چه حالتی کار می کند ، بیش از حد بار دارد یا باتری کمتری دارد.

 

گارانتی یک ساله

یو پی اس نیروسان سری Hitech در طول مدت یک سال از تاریخ خرید ، هرگونه مشکل و عدم عملکرد صحیح در قطعات داخلی یو پی اس، شارژر، باتری ها شرکت نیروسان، سیستم UPS معیوب شما را (از جمله باتری) تعمیر یا جایگزین می کند.

 

برای جزئیات بیشتر به  www.niroosan.comمراجعه کنید.  و یا با شماره های 09120702884 - 02188992181 تماس بگیرید .

 

 

 

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید