یو پی اس آنلاین برای دستگاه لیزر پزشکی

یو پی اس آنلاین برای دستگاه لیزر پزشکی

۱۳۹۸ ۲۷ خرداد
0 نظر ثبت شده

برای دستگاه های لیزر، نیاز به حفاظت کامل در برابر تماتم مشکلات برق شهر داریم.

ضربب Crest factor  عالی , تنظیم دقیق ولتاژ فاز به فاز ,  و  توانایی کنترل  مشکلات ولتاژ برق شهر  در  بار صد درصد و نا متوازن ؛ از  ویژگی منحصر به فرد یو پی اس آنلاین شرکت نیروسان برای عملکرد ماشین های لیزر است. یو پی اس 10kva- IsoTech  نیروسان گزینه ای مناسب برای دستگاه لیزر پوست و لیزر مو می باشد که حداقل 50 دستگاه از این سری بر روی تجهیزات لیرزی مشتریان در سراسر کشور نصب شده است.

تنظیم فرکانس عالی (  VFIحقیقی ) , بهبود کیفیت نیرو  تکنولوژی Online Double Conversion در خروجی یو پی اس آنلاین توسط ترانسفورماتور ایزوله ی گالوانیکی  جهت حفاظت همه‌جانبه نیرو ، بهترین حفاظت از  برق شهر را ارائه می دهد.

مانیتورینگ یو پی اس از راه دور با استفاده از پروتکل SNMP ، ثبت وقایع ، قابلیت موازی شدن و توانایی کار  با حالت hot- Standby  ( آماده به کار روشن ) , پیکربندی بار بحرانی (حساس) / غیر بحرانی (غیرضروری) و گذرگاه استاتیک درونی از ویژگی های استاندارد این UPS است.

 

خصوصیات دیگر این یو پی اس:

 

دارای کلاس طراحی صنعتی نیرومند و سخت و مجهز به IGBT  های صنعتی (ساخت کره) ،طراحی شده برای ضریب کرست بالا- کنترل افزایش زیاد بار بدون کاهش کیفیت توان، طول عمر بالا ،طراحی شده برای شرایط سخت

  • تنظیم با ثبات ولتاژ و فرکانس

  • جداسازی گالوانیک در خروجی

  • در دمای محیطی ۳۰ تا ۵۰ درجه عمل میکند

 

موارد کاربرد یو پی اس آنلاین ترانس بیس نیروسان :

  1. دستگاه های لیزر جراحی

  2. دستگاه لیزر پوست

  3. دستگاه لیزر مو

  4. تجهیزات پزشکی مجهر به موتور

  5. تجهیزات پزشکی تصویر برداری

 

توانایی کنترل افزایش ناگهانی جریان ( درهنگامی که پرتو لیزر تولید می‌شود ) , دراین مدل ها (بارهای ذکر شده در بالا), فاز به فاز و فاز به نول بسیار مهم اند . برای این بارها  THD ولتاژ خروجی می بایست تا حد امکان کم باشد که این خصوصیات در این مدل یو پی اس گنجانده شده است.

نیروی برق شهر معمولا حاوی ناخالصی‌ها و درصد بالایی از هارمونیک هایی است که توسط انواع بارهای غیر خطی به خط برق تزریق میشود .

معمولا مشکلی که به وجود می‌آید شناور شدن ولتاژ در  نول ( نوترال ) است که می تواند افزایش قابل توجهی در ولتاژ خروجی ایجاد کند و دائماً بارها و اطلاعات مهم شما را نابود کند و به آنها آسیب بزند . این نوع افزایش سریع غیرعادی ولتاژ باعث خرابی سریع تر از موعد منبع تغذیه و سایر بخش‌های حساس داخل پرینتر خواهد شد.

ایزولاسیون گالوانیک در خروجی یو پی اس , جداسازی کاملی را بین ورودی و خروجی ایجاد می کند که این امر منجر می‌شود که بار پرینتری از تمامی هارمونیک های خنثی ورودی کاملا محافظت شود. ترانسفرماتورهای ایزوله , امنیت انسان را از طریق ایزوله کردن دو سمت مدار به طور الکتریکی تضمین می کنند ، از خطای DC  که جریان یافتن  DC به سمت  AC مدار است جلوگیری می کند و از جریان نشتی AC  که باعث ایجاد وافزایش ولتاژ بین ورودی و زمین می شود جلوگیری می کند . خروجی ایزوله شده از طریق افزایش امپدانس بین ورودی و خروجی یو پی اس , میرایی نویز حالت مشترک را افزایش می دهد.

ایزولاسیون گالوانیکی از طریق ترانسفورماتور، تنها راه حفاظت ایمنی بارها از صاعقه می باشد. همچنین در مقابل انرژی زیاد گذرا حفاظت ایجاد می‌کند بدین طریق که این انؤزی های ناخواسته را در ورودی AC نگه می دارد تا از انتشار آنها در خروجی جلوگیری کند. خروجی یو پی اس به طور محلی می‌تواند در محل بار زمین شود که این امر ولتاژ نویزدار را که در سرتاسر امپدانس حالت مشترک در اثر گردش جریان های نویزی در طول مسیر تجهیزات بار بحرانی (حساس) ایجاد شده ،کاهش می دهد.

 

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید