کدام بیمارستان ها یو پی اس های باکیفیت تر نیاز دارند؟

کدام بیمارستان ها یو پی اس های باکیفیت تر نیاز دارند؟

۱۳۹۸ ۲۳ شهریور
0 نظر ثبت شده

نیاز به یو پی اس در مراکز درمانی

سیستم های حفاظت از تجهیزات در مراکز درمانی ( بیمارستان ها ) از استانداردهای بالاتری نسبت به موارد استفاده تجاری و صنعتی برخوردار میباشند. شرکت رایانیکس مجموعه بزرگی از منابع برق اضطراری (یو پی اس) را ارائه می دهد که با حفظ یک جریان مداوم از انرژی ، حتی در مواقع حساس، از سیستم ها و برنامه ها محافظت میکند. یو پی اس دستگاه الکتریکی است که درمواقع قطعی برق ورودی، برق اضطراری را برای تجهیزات ارائه میدهد و در صورت اختلال در برق ورودی یو پی اس محافظت تقریباً لحظه ای را به صورت انرژی ذخیره شده در باتری ها ارائه می دهد. یو پی اس یک تجهیز بسیار مهم برای مراکز درمانی، بیمارستان ها وکلینیک ها میباشد زیرا قطعی کوتاه مدت برق ممکن است مرگ و زندگی یک بیماری که در شرایط بسیار حیاتی قرار دارد تعیین کند.


اختلالات برقی ممکن است برای دستگاه های CT( سیتی اسکن) مشکلاتی در عملکرد و کیفیت عکس بوجود آورد ونیز  MRI از جمله دستگاه های حساس دیگری است که برای عملکرد مناسب به برق باکیفیت و پایدار احتیاج دارد. قطعی برق در بیمارستان میتواند پای سازمان ها را برای نظارت به قانون باز کند و کل سازمان را از کار بیاندازد.

طبق مطالعات انجام شده، قطع برق در بیمارستان ها برای سلامتی بیماران بسیار مضر است، این واقعیت مراقبت ازمنابع پشتیبانی بیمارستانی را دشوارتر می کند. قطعی برق در بیمارستان ها بیشتر توسط بلاهای طبیعی چون برف و باران، طوفان، گردباد، خشکسالی و.. اتفاق می افتد باتوجه به تحقیقات، بلاهای طبیعی در سال های اینده درحال افزایش هستند و از این رو بدلیل متکی بودن بیمارستان ها و کلینیک ها به برق، یو پی اس بهترین گزینه برای حل مشکلات میباشد.

یو پی اس های رایانیکس وظیفه حفاظت از تجهیزات در برابر نوسان ولتاژ، قطعی برق ورودی را دارد. شما با داشتن یو پی اس اطمینان حاصل کنید که در صورت بروز هرگونه مشکل میتوانید برق مداوم داشته و از خسارت های مالی جلوگیری کنید.

یو پی اس های رایانیکس برای مراکز درمانی  

تجهیزات پزشکی دارای مشخصات بار دینامیکی و تنظیمات ولتاژ خاصی میباشند که باید در نظر گرفته شود. برای نصب و راه اندازی دستگاه ها باید به قوانین و مقررات پزشکی توجه کرد. تیم مهندسی و کارشناس فروش شرکت رایانیکس شما را در انتخاب بهترین یو پی اس میتوانند راهنمایی کنند. با خرید محصولات رایانیکس از قابلیت اطمینان و راندمان بالایی برای عملکرد تجهیزات خود برخوردار خواهید شد.

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید