چند دلیل مهم نصب یو پی اس

چند دلیل مهم نصب یو پی اس

۱۳۹۹ ۰۶ آذر
0 نظر ثبت شده

چرا نصب UPS برای کسب و کار شما ضروری است:

 

 یوپی اس یک منبع تغذیه الکترونیکی است که وظیفه اصلی آن ، تامین برق مورد نیاز بار مصرفی می باشد . اکثر مشاغل در مقطعی ممکن است دچار قطعی برق شوند و این اتفاق، اختلالی که ممکن است ایجاد کند می تواند تأثیر عمده ای بر کسب و کار شما داشته باشد. بویژه اگر قطع برق طولانی باشد. به طور کلی ، این خاموشی ها مدت زیادی طول نمی کشد و مشاغل می توانند برق پشتیبان باتری UPS را نصب کنند تا به شرکت اجازه دهد تا در هنگام قطع برق از حفظ داده های ضروری پشتیبانی  کند و در نهایت بتوانید  تا زمان برگشت برق همچنان به کار خود با دستگاه های الکترونیکی ادامه دهند.

برق اصلی همواره دارای نواسانات و اختلالات نامطلوبی مانند افزایش و کاهش ولتاژ برق و مهم تر حتی قطع ناگهانی جریان برق است که می توانند به دستگاه الکترونیکی شما آسیب های جدی وارد کند . در صورت خرابی منبع تغذیه اصلی ، یو پی اس منبع تغذیه فوری و بدون وقفه را فراهم می کند. همچنین برق بین منبع تغذیه اصلی و ژنراتور را نیز پشتیبانی می کند. بنابراین با شروع شارژ باتری ، تمام دستگاه های مصرف کننده ی تجاری شما که به آن متصل شده اند همچنان فعال و اماده به کار خواهند بود. و مهمتر هنگام کار در صورت قطع برق از هر نوع حذف ناگهانی اطلاعات جلوگیری خواهید کرد.

دلیل بعدی این است که UPS از خرابی های برق که می تواند به دستگاه های الکترونیکی آسیب برساند با کنترل و تنظیم برق اصلی، محافظت کند. در واقع یو پی اس ناپداری و نوسان ولتاژ را از طریق خروجی پایدار برق کنترل می کند. علاوه بر آنچه که گفته شد یو پی اس به طور مداوم ولتاژ ورودی را کنترل کرده و نوسان و اسپایک ولتاژ ورودی را شناسایی می کند. در صورت بروز شرایط نامطلوب ، یو پی اس به برق متناوب (برق اصلی) متصل می شود و از ورود و رسیدن نوسانات به دستگاه های متصل به خود جلوگیری می کند. با از بین رفتن نوسان ، UPS  دوباره خروجی خود را به برق اصلی وصل می کند.

در آخر باید به این پرسش پاسخ داد که هزینه از دست دادن بهره وری و عملکرد مناسب یک دستگاه الکترونیکی که برای کسب و کار شما بسیار حیاتی و ضروری است، چقدر است؟ یا هزینه بازآفرینی یا بازیابی اطلاعات از دست رفته چقدر است؟ نصب یو پی اس ، ایستگاه های (کامپیوترهای بزرگ که به یک شبکه محلی متصل بوده و سیستم عامل های چند کاره را اجرا می کنند Workstation) کاری شما را فعال و اماده به کار نگه می دارد. اگر روی داده یا اطلاعات حساس و بسیاری از سناریوها کار می کنید ، نصب یک یو پی اس بسیار مهم و ضروری است.

 

 جدای از تمام دلایلی که در بالا ذکر شد یو پی اس فرصت پشتیبانی و محافظت از اطلاعات ضروری را در اختیار کاربران قرار می دهد. استفاده از یک UPS می تواند به کارمندان اجازه دهد تا از داده های ضروری محافظت کرده و ایستگاه های کاری و سرورهای خود را قطع کرده و از حذف ناگهانی اطلاعات مهم و اساسی جلوگیری کنند.

هنگام تصمیم گیری جهت تهیه یو پی اس ، انتخاب یک نوع مناسب UPS برای نیازهای شما بسیار مهم است. فروشگاهی که از آنجا یو پی اس خود را تهیه می کنید باید این اطمینان را حاصل کند که UPS پشتیبانی کننده سیستم IT شما تحت نظارت و سرویس دهی مناسب قرار می گیرد تا در صورت قطع برق شبکه بتوانید به آن اعتماد کنید. یک UPS اگر برای دستگاههای الکترونیکی شما مناسب نباشد ، ممکن است نتواند توان مناسب برای بارهای مصرف کننده ی متصل به خود را تهیه کند. داشتن دانش و تخصصی که به شما کمک کند سیستم UPS مناسب را برای محافظت از تجارت خود انتخاب کنید بسیار مهم است برای این منظور میتوانید از یک متحصص در زمینه یو پی اس کمک بگیرید.

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید