چرا یو پی اس برای تجهیزات شبکه ضروری است؟

چرا یو پی اس برای تجهیزات شبکه ضروری است؟

۱۳۹۸ ۰۶ آبان
0 نظر ثبت شده

آتش سوزی، سیل، طوفان و گردباد و هر بلای طبیعی دیگر می تواند منجر به قطع برق شهری یا ایجاد نوسانات شوند. استفاده از یو پی اس برای کامپیوترها کارایی آن ها را تضمین می نماید اگر از آن استفاده نکنید عملا باعث نابودی و از بین رفتن اینترنت شبکه خواهید شد. برای اجتناب از این معضل توصیه ما این است که برای تجهیزات شبکه حتما از یو پی اس استفاده کنید.

 

یو پی اس برای تجهیزات شبکه

سیستم های یو پی اس قدرت پشتیبانی از قطع برق و حفاظت از نوسانات توان قدرت را دارا هستند از یو پی اس می توانید برای روترهای وای فای استفاده کنید مودم ها در هنگام نوسانات یا قطع برق شهری دچار آشفتگی می شوند پس منطقی است که از یو پی اس بهره بگیرید.

 

یو پی اس ها بهتر از ژنراتورها هستند

با اینکه ژنراتورها برای برخی کسب و کارهای خاص ضروری هستند ولی نگهداری از آنها هم کار ساده ای نیست!  قسمت بدتر ماجرا زمانی است که ژنراتور منجر به تلفات جبران ناپذیری شود. ولی اگر از یو پی اس استفاده کنید به هیچ عنوان با این تلفات و مشکلات مربوط به نگهداری مواجه نخواهید شد. اگر صاحب یک کسب و کار کوچک یا بزرگ هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از یو پی اس های رایانیکس می باشد.

 

چرا دسترسی به اینترنت در زمان فاجعه امری ضروری است؟

مودم هایی که توسط یو پی اس پشتیبانی می شوند می توانند تا دو ساعت آنلاین بمانند معمولا برخی ارائه دهندگان سرویس اینترنت آینده نگری کرده اند و برای مواقع ضروری یو پی اس در نظر گرفته اند. این نوع از اینترنت ها مزایایی دارند از جمله :

 

  • سرعت اینترنت بسیار بالاتر است
  • هیچ هزینه مخابراتی اضافی ناشی از اتکای بیش از حد برای داده های تلفن همراه وجود ندارد.
  • همه دستگاه ها با استفاده از یک اتصال بی سیم پایدار می مانند.
  • دستگاه ها نیازی به اتکا داده های تلفن همراه برای اتصال به اینترنت ندارند.

 

همین الان شبکه خود را به یو پی اس مجهز کنید:

اینترنت این روزها یکی از اصل های اساسی هر تجارت  است برای اینکه در مقابل نوسانات یا اختلالات برقی تجارت خود را حفظ کنید بهتر است از شبکه های مجهز به یو پی اس استفاده کنید. همین امروز با کارشناسان ما در رایانیکس تماس حاصل نمایید.

 

فروش دستگاه های یو پی اس برای شبکه در تمام مراکز استانها انجام میشود.

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید