مشکلات برق زمستانی :باتری مناسب

مشکلات برق زمستانی :باتری مناسب

۱۳۹۸ ۳۰ شهریور
0 نظر ثبت شده

مشکلات برق زمستانی : نیاز به باتری مناسب داریم

در حالی  که روز به روز اطلاعات فناوری بالا پیشرفت میکند، ولی پیش بینی برای قطعی های برق شهری در زمستان نیز افزایش میابد.

شاید بیش از این می توانستیم 80% مسئله را مربوط به مدیران مراکز اطلاعاتی دانست. این به خاطر از خود راضی بودن می باشد؟ بخاطر فقدان آموزشی است؟ چگونه می توان هزینه ها را کاهش داد؟ به هر دلیلی که باشد این وضعیت نگران کننده است. زمستان نیز چالش های منحصر بفرد خودش را دارد. دمای پایین آب و هوا منجر به افزایش تقاضای برق می شود. برف، یخبندان می توانند باعث خاموشی برق شوند تمامی این مسائل مشکلات را به همراه می آورد.

چنین اختلالی برای مراکز، هزینه های میلیونی در هر دقیقه را در پی دارد بنابراین باید در مقابل این خطرات حتما سلاح مطمئنی داشته باشیم. ولی هیچ تضمینی بر عدم قطع یو پی اس ها نیز وجود ندارد یک منبع تامین قدرت پیوسته می تواند توان قدرتی دستگاه های الکترونیکی پیچیده را تامین کند. قسمت هایی از یو پی اس که نیازمند تعمیر و تعویض هستند چطور به نظر می رسند؟ این مسئله بر روی عملکرد دستگاه تاثیر مستقیمی دارد به همین دلیل باید دوره تعمیر و نگهداری مناسب برای یو پی اس خود داشته باشید.

همیشه پیشگیری بهتر از درمان است و یک دست برای حفاظت از انرژی تجهیزات کافی نیست و کارایی را پایین می آورد. به علاوه تعمیرات یو پی اس در برخی موارد باعث افزایش طول عمرآن می شوند. اجزای کلیدی آن بین 25 تا 50% است.

قرارداد بیمه نگهداری از یو پی اس باید شامل چه چیزهایی گردد؟ همیشه در برنامه های خود به کارشناسان فنی ضمانت استاندارد و دسترسی راحت به مراکز اطلاعاتی را بدهید. شاید مهم ترین نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که در بدترین حالت چه سناریویی برای وجود عیب و نقص یو پی اس باید درنظر بگیرید؟ واکنش شما در موارد اورژانسی چه باید باشد؟

زمانی که این اتفاق افتاد نباید نگران باشید و حتما باید به دنبال خدمات و سرویس های  ممکن بگردید. به علاوه هر زمان باید به مشتریان خود از دسترس بودن قطعات یدکی صحبت به عمل آورید. مولفه هایی نظیر خازن ها و باتری ها و در نهایت توافق بین سطح خدمات و خدمت گذاری ها که باید در قرارداد ذکر شده و امضاء گردند.

برنامه نگهداری یکپارچه از یو پی اس همچنین باید شامل حداقل یک خازن کنترل از راه دور طی یکسال اخیر باشند.

به آسایش حرارتی به عنوان یک ضرورت برای سلامت دستگاه فکر کنید و اقدام به چک یو پی اس نمایید مهندسان و بازرسان می توانند در جهت بهینه سازی سیستم شما بهترین خدمات و مشاوره ها را ارائه دهند تا خیالتان به طور کامل راحت شود.

متاسفانه تمام تعمیرات و نگهداری یو پی اس ها بر طبق قرارداد صورت نمی گیرد، بعضی ها بهتر از بقیه عمل می کنند و عده ای دیگر کلا هیچ همخوانی و برابری با توافقات ندارند. فقط بر روی کاغذ نوشته شده اند نه چیزی بیشتر از آن. به همین دلیل قبل از خرید یو پی اس باید از کیفیت سرویس اطمینان حاصل کنید برای کیفیت بینظیر سوالاتی در اینجا آورده شده است:

یو پی اس من دارای گارانتی است؟ به قرارداد نگهداری نیاز دارد؟

اگرچه اکثر قریب به اتفاق یو پی اس ها دارای حداقل یکسال و حداکثر سه سال گارانتی هستند ولی این به معنای این نیست که اقدامات لازم برای نگهداری را اجرا کنید و همه چیز را برعهده گارانتی بگدارید. زمانی که یک اتفاق غیرمنتظره و اورژانسی رخ می دهد شما به خود می آیید و تازه اقدام به واکنش می کنید. نباید اینگونه باشد بهتر از قبل از هر اتفاقی هر مسئله ای را در نظر بگیرید.

واکنش شما در موارد اضطراری چقدر سریع است؟

البته شما نمی توانید اتفاقات پیش روی یو پی اس را به درستی پیش بینی کنید باید بدانید که کارشناسان پشتیبان به صورت بیست و چهار ساعت هفته در سال آماده حمایت از شما می باشند. آن ها همچنین به صورت صریح سرعت عمل خود را تعیین می کنند و آماده خدمت رسانی 24 ساعته هستند.

متحد در عمل و واکنش در مقابل اتفاقات یعنی چه؟

 آیا به این پیام خودکار توجه کرده اید؟ آیا پشتیبان فنی می تواند به صورت تلفنی خدمات ارائه دهد؟ مهندس فنی چه زمانی را برای چارچوب تعمیری خود تعیین می کند؟ با برخی از تامین کنندگان بخش فنی می توانید بهترین خدمات را برای یو پی اس خود حتی به صورت آنلاین تامین کنید. افرادی که قراردادی برای تعمیر و نگه داری یو پی اس تدارک می بینند یک قدم جلوتر از سایر افراد می باشند که می توانند در مواقع ضروری به این قرارداد تکیه نمایند.

چطور خیلی سریع می توانم قطعات یدکی را دریافت کنم؟

برخلاف بسیاری از تولیدکنندگان شرکت ما موفق شده قطعات یدکی را در کمترین زمان ممکن برای تعمیر یو پی اس ها پیدا کند. باتری با استاندارد نمونه هایی از این قطعاتن که با خیال راحت می توانید از آن ها استفاده کنید و مشکلات آزار دهنده پیش آمده را برطرف نمایید.

خلاصه متن

حتی در سرما و یخبندان زمستان نیز می توانید به کمک نگهداری مطمئن از یو پی اس از آسیب های جدی جلوگیری به عمل آورید. حتما هنگام خرید یو پی اس اقدام به تنظیم قرارداد چگونگی تعمیر و نگهداری یو پی اس نیز کنید تا کارشناسان و مهندسان فنی تا آخر بتوانند خدمات لازم و قید شده در قرارداد را انجام دهند.

 

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید