قبل از خرید یو پی اس برای شبکه به این سوالات پاسخ دهید

قبل از خرید یو پی اس برای شبکه به این سوالات پاسخ دهید

۱۳۹۸ ۰۲ مرداد
0 نظر ثبت شده

 

آیا به یو پی اس سرور یا شبکه نیاز دارید؟

سیستم یو پی اس  شبکه یا سرور از سیستم های حساس در محیط هایی با قابلیت دسترسی بالا از تجهیزات سرور و شبکه در مراکز اطلاعات محافظت می کند. سیستم ها یو پی اس دسکتاپ از کامپیوترهای شخصی، سرورهای کوچک، لوازم جانبی، رادیو و تجهیزات الکترونیکی دیگر موجود در خانه و شرکت ها محافظت میکند. نیاز به سیستم یو پی اس سرور یا شبکه برای تجهیزات  بیشتر از سیستم یو پی اس دسکتاپ میباشد. اگر از انتخاب خود مطمئن نیستید ما با سوالات زیر میتوانیم به شما کمک کنیم که بهترین انتخاب را بکنید.

 

آیا یو پی اس از تجهیزات حساس شما محافظت میکند؟

تجهیزات حساس کارخانه ها، سرور، شبکه وسخت افزارهای تلکوم نباید اختلال و قطعی برق سازمان مربوطه را احساس کنند و باید همیشه برق بدون قطعی داشته باشند.

 

آیا یو پی اس اضافه بار بیشتر از 750وات را میتواند حفاظت کند؟

بسیاری از یو پی اس های دسکتاپ ظرفیت بیشتر از 750 وات را ندارند. استاندارد بار در 80 درصد ماکزیمم ظرفیت بار محدود میشود. این ویژگی باعث میشود که یو پی اس نوسانات برق را کنترل کرده واضافه بار را کاهش دهد.

 

آیا میخواهید تجهیزات خود را داخل رک(کابینت) قراردهید؟

تعداد کمی از سیستم یو پی اس دسکتاپ در رک نصب میشوند اما تعداد زیادی از یو پی اس های سرور یا شبکه را میتوان در رک قرار داد.

 

آیا تجهیزات شما به یو پی اسی با خروجی سینوسی نیاز دارند؟

بعضی از تجهیزات به یو پی اسی با خروجی سینوسی نیاز دارند که بسیاری از یو پی اس های سرور یا شبکه ازجمله این یو پی اس ها میباشند.

 

آیا نیاز دارید که یو پی اس خود را از راه دور کنترل کنید؟

بسیاری از سیستم های یو پی اس میتوانند از طریق پورت ارتباطی و کامپیوترهای اتصالی مدیریت شوند.

 

آیا میخواهید زمان نگهداری باتری یو پی اس را افزایش دهید؟

بسیاری از سیستم های یو پی اس سرور یا شبکه که دارای باتری اکسترنال میباشند که به یو پی اس این اجازه را میدهند تا مدت زمان نگهداری را افزایش دهد درصورتی که تعداد کمی از سیستم های یو پی اس دسکتاپ دارای باتری اکسترنال میباشند.

 

یو پی اس با چه ظرفتی شما نیاز دارید؟

براورد ظرفیت مورد نیاز:

زمانی که جریان بیش از اندازه ظرفیت یو پی اس از آن کشیده شود، یو پی اس دچار اضافه بار میشود. اگر یو پی اس دچار اضافه بار شود، قبل از متصل شدن به باتری در طی خاموشی، بار خود را کاهش میدهد. شما باید قبل از خرید یو پی اس ظرفیت آن را با محاسبه و توان مصرفی یعنی وات دستگاه های متصله به یو پی اس را تخمین بزنید یا با کارشناسان ما مشورت و اطلاعات دقیق را به آنها بدهید تا بتوانند ظرفیت یو پی اس موردنیاز شمارا تخمین بزنند. شما باید توان مصرفی دستگاه های خود را از طریق برچسب های روی انها یا دفترچه ی راهنما پیدا کنید اگر در هر صورتی نتوانستید توان مصرفی دستگاه مورد نظر خود را بیابید باتوجه به امپر و تقسیم آن توسط ولتاژAC میتوانید آن را محاسبه کنید. باتوجه به مشخصات یو پی اس میتوانید یو پی اس مورد نظر خود را که ظرفیت آن بیشتر از توان مصرفی دستگاه های مورد نیاز است خریداری کنید. یو پی اس ها با یکای ولت امپر(VA) بفروش میرسند ولی باید ظرفیت انها با وات نیز سنجیده شود.

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید