عومل موثر در قیمت یو پی اس

عومل موثر در قیمت یو پی اس

۱۳۹۷ ۱۱ آذر
0 نظر ثبت شده

برای اطلاع از قیمت روز یو پی اس به صفحه قیمت یو پی اس مراجعه کنید

 

برخی عوامل در که قیمت یو پی اس نقش دارند

 

توان یو پی اس:

یو پی اس ها در توان های مختلف به بازار عرضه شده  و از 500ولت آمپر تا چند صد کیلو ولت آمپر در بازار یافت میشوند. که اساسی ترین نقش را در قیمت گذاری یوپی اس برعهده  دارد.

 

تکنولوژی یو پی اس(آنلاین ، اینتر اکتیو یا آفلاین) :

قیمت یو پی اس های لاین اینتر اکتیو مناسب تر از یو پی اس های آنلاین می باشد زیرا در تکنولوژی اینتراکتیوعمل تثبیت ولتاژ با استفاده از ترانس صورت میگیرد ولی در تکنولوژی آنلاین به وسیله ی مدار انجام میپذیرد و  تثبیت ولتاژ با استفاده از مدار دقیق تر خواهد بود و برای تجهیزات حساس مناسب تر است ولی بالطبع دارای قیمت بالاتری می باشد.

 

کشور سازنده و کیفیت  قطعات استفاده شده:

کشور های آمریکا ،ایتالیا ، چین ، تایوان ، ترکیه ، ایران و...نمونه هایی از کشور های تولید کننده یو پی اس  هستند که در بازار یو پی اس کشور ما نقش چشمگیری دارندو از لحاظ  کیفیت قطعه و طول عمر و دوام  یو پی اس و درصد خرابی و قیمت  با همدیگر رقابت میکنند 

 

ترانس بیس بودن یا نبودن :

ترانسفورمر بیس بود و یا  ترانس دار بودن حرف اول یو پی اس های صنعت پزشکی را میزنند و برای تجهیزات حساس و دستگاه های پزشکی و بیمارستانی مورد استفاده قرار میگیرند . و این ویژگی نقش مهمی در بالا رفتن قیمت یو پی اس را دارد

 

خرو جی یو پی اس (سینوسی کامل  بودن یا نبودن) :

معمولا برخی از یوپی اس های اینتر اکتیو دارای خروجی شبه سینوسی می باشند و برای سیستم های معمولی کامپیوتر ها دوربین های مدار بسته و.. قابل استفاده هستند و از لحاظ قیمت مناسب ترند .دستگاه های آنلاین و برخی از اینتر اکتیو ها دارای خروجی سینوسی کامل می باشند  .

 

باتری یو پی اس :

باتری ها در آمپر ها و ولتاژ های مختلف تولید و استفاده میشود و از لحاظ قیمت متفاوت هستند هرچه آمپر باتری بالاتر باشد هم دارای طول عمر بیشتر هم تایم پشتیبانی و قیمت بالاتری خواهدبود.

 

باتری داخلی و یا بدون باتری بودن یو پی اس :

(اینترنال و یا اکسترنال بودن)دستگاه هایی که در داخل خود دارای باتری هستند بالطبع از دستگاه های بدون باتری(که کابینت باتری آن جداگانه تهیه میشود) قیمت بالاتری خواهند داشت.

 

تک فاز و یا سه فاز بودن ورودی و خروجی :

محل هایی که از برق سه فاز برا ی دستگاه ها استفاده میکنند معمولا توان بالایی را مصرف میکنند و ونیاز مند یو پی اس قوی تر با ورودی و یا حتی خروجی سه فاز هستند و این چنین یو پی اس هایی از لحاظ قیمت بالاتر می باشند
 

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید