سوالات شما درباره تامین برق دوربین های مداربسته

سوالات شما درباره تامین برق دوربین های مداربسته

۱۳۹۸ ۱۲ شهریور
0 نظر ثبت شده

آیا تمایل دارید که سیستم دوربین مداربسته در مواقع قطعی و خرابی برق همچنان به کار خود ادامه دهد؟

زمانی که برق شرکت یا خانه قطع یا دچار خرابی میشود نباید سیستم دوربین های شما از کار بیوفتد. یو پی اس میتواند DVR و سیستم دوربین های مداربسته را در برابر قطعی برق یا خرابی و افت ولتاژ حفظ کند.

 

زمان قطعی برق چه اتفاقی برای سیستم دوربین های مداربسته می افتد؟

بدون پشتیبانی باتری، سیستم دوربین مداربسته هنگام قطعی برق و همه فیلم های ضبط شده روی هارد دیسک که ذخیره نشده اند حذف خواهند شد. این عمل به این معناست که قادر به کنترل از راه دور سیستم خود نخواهید بود و ممکن است حتی وقایع مهم را از دست بدهید و زمانی که سیستم برقدار شد دوربین دوباره شروع به ضبط میکند.

 

آیا پس از برقراری برق میتوان دوباره از راه دور به سیستم متصل بود؟

پس از اینکه سیستم برق دار شد ممکن است نتوانید توسط اینترنت به سیستم خود متصل شوید زیرا در زمان قطعی آدرس IPتغییر خواهد کرد.

 

منبع برق بی وقفه (یو پی اس) یا باتری یو پی اس چیست؟

یو پی اس یک منبع تغذیه بی وقفه همراه باتری پشتیبان برای پشتیبانی سیستم دوربین و DVR میباشد. یو پی اس قادر به حفاظت از دوربین و چندین دستگاه دیگربطور  همزمان میباشد. هنگام قطعی برق یو پی اس توسط باتری پشتیبان تا زمان بازگشت برق یا تا زمان تخلیه کامل باتری قادر به پشتیبانی از سیستم دوربین مدار بسته میباشد وهنگام بازگشت برق دوباره شروع به شارژ باتری میکند. یو پی اس هنگام اتصال به برق بصورت اتوماتیک باتری خود را شارژ میکند.

 

چه دستگاه هایی را میتوان به یو پی اس متصل کرد؟

DVR و دوربین ها برای ضبط باید به یو پی اس متصل شوند تا در مواقع قطعی برق بتوانند بکار خود ادامه دهند. اگراز دوربین های بی سیم استفاده میکنید باید اطمینان حاصل کنید که رسیور  ان به یو پی اس متصل باشد. همچنین توصیه می شود که روتر و مودم اینترنت خود را نیز به یو پی اس متصل کنید تا از دسترسی از راه دور به سیستم خود اطمینان حاصل کنید ولی با این کار زمان پشتیبانی یو پی اس شما تا حدودی کاهش پیدا میکند. میزان زمان پشتیبانی یو پی اس به ظرفیت و تعداد دستگاه هایی که به یو پی اس متصل است بستگی دارد.

 

برای حل مشکل خاموشی های طولانی مدت چه باید کرد؟

برای اینکه بتوانید از یک یو پی اس پشتیبانی طولانی مدت بگیرید با کارشناس فروش ما مشورت کنید. کارشناسان ما براحتی میتوانند شما را در خرید یو پی اس با قیمت مناسب و پشتیبانی طولانی راهنمایی کنند.

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید