سه اصل مورد نیاز برای تهیه و نصب یو پی اس

سه اصل مورد نیاز برای تهیه و نصب یو پی اس

۱۳۹۸ ۰۷ اردیبهشت
0 نظر ثبت شده

سازمان ها و شرکت ها از سیستم های قدرتمند قابل اعتماد بیشتر استفاده می کنند. انتخاب و نصب یو پی اس می تواند پرهزینه باشد اما اگر نصب و راه اندازی به درستی انجام نشده باشد خطرات و عواقب قابل ملاحظه ای در پی خواهد داشت. به منظور اجتناب از این خطرات احتمالی ما سه اصل ضروری برای نصب و تهیه صحیح یو پی اس شرح می دهیم.

 

1.انتخاب شرکت مناسب برای خرید مطمئن یو پی اس

در هنگام راه اندازی یو پی اس چندین عامل اهمیت دارد. با این وجود مهمترین عامل انتخاب شرکت مناسبی برای خرید یو پی اس است که در تمام فرایند تصمیم گیری شما را راهنمایی کند. روند انتخاب شرکت مناسب برای تهیه یو پی اس صرفا تهیه یک قطعه جدید برای تجهیزات نیست بلکه راه اندازی و نصب یک سیستم تخصصی است که باید به طور خاص و جامع انتظارات شما را برآورده کند. طرح کلی در هنگام نصب و راه اندازی یو پی اس انجام پذیرد تا منجر به افزایش طول عمر یو پی اس شود.

 

2.تصمیم گیری درباره یو پی اس مناسب برای شما

چه نوع یو پی اسی نیاز دارید؟ در هنگام تصمیم گیری برای انتخاب یو پی اس مناسب به فاکتورهای زیر باید توجه کنید :
یو پی اس از چه بارهایی محافظت می کند؟ آیا یو پی اس جدید می تواند تمامی نیازهای شما را تامین نماید؟
یو پی اس ها دقیقا از چه چیزی محافظت می کنند؟ سرورها، تجهیزات پزشکی، تجهیزات تولیدی، تلفنی و ...؟  اولین فاکتور مهم که باید رعایت گردد تصمیم گیری برای تامین کدام یک از نیازهاست؟
زمان اجرایی مورد نظر شما چقدر است؟
آیا سازمان شما در چند سال آینده بارهای افزایش یا کاهش قابل ملاحظه ای را تجربه خواهد کرد؟
چقدر خدمات ارائه شده شما پایدار است؟
یو پی اس ها شبیه هم طراحی نشده اند. برخی از سیستم های یو پی اس برای نصب در محیط های ناملایم و خشن طراحی شده اند و تحمل بیشتری نسبت به ورودی های مربوط به توان قدرت دارند. این قضیه می تواند برای هزینه های کلی باتری یو پی اس شما کارآمد باشد.

زمان قطعی برق چقدر برای شما مهم است؟
در برخی نصب ها یک یو پی اس یا تنها یک خط سیر قابل قبول است،برای نصب و راه اندازی یو پی اس های نوع دیگر  مسیرهای الکتریکی کاملا از کار افتاده و کلیدهای به کار اندازی نیاز به زمان دارند نصب یو پی اس در بسیاری از تجهیزات رادیویی امری ضروری است. ولی همچنین مساوی با هزینه از بین رفتن شرکت شماست.استفاده از ماشین حساب برای تخمین هزینه ها برای جلوگیری از هزینه های ناشی از خرابی امری ضروری است.

 

3.نصب سیستم یو پی اس
قبل از نصب به بررسی کلی محیطی که قرار است یو پی اس در آنجا قرار گیرد بپردازید جزئیات بیشتر و برنامه های نصب و راه اندازی را از کارشناسان مربوطه جویا شوید تا نصب دقیق تری داشته باشید.
اینروزها سازمان ها بیشتر از قبل پویا و فعال هستند. سیستم های مقیاس پذیر مدولار می توانند در کنترل سازمان شما روی ظرفیت برق و هزینه بر اساس رشد بر تقاضا کمک قابل توجهی ایفا نماید.  با این وجود سیستم های واحد ماژول کوچک حاوی ظرفیت بالا برای شما کاربردی تر باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مربوطه در تماس باشید.

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید