راهنمای سریع خرید باتری یو پی اس

راهنمای سریع خرید باتری یو پی اس

۱۳۹۸ ۰۱ مهر
0 نظر ثبت شده

منبع تامین برق یو پی اس چیست؟

یو پی اس تضمین کننده حفاظت از تجهیزات الکترونیکی شما است. زمان اعوجاج یا نوسانات برق می تواند به راحتی تجهیزات را حفظ کند. اگر می خواهید کوچکترین آسیبی به تجهیزات الکترونیکی شما وارد نشود بهتر است یو پی اس مناسب و استاندارد تهیه نمایید. رایانیکس شرکت معتبری که می تواند یو پی اس های کامپیوتر، سرورها، آسانسورها و تجهیزات امنیتی را تامین نماید. در این جا نگاهی سریع و مختصر برای انتخاب یو پی اس مناسب شما می اندازیم.

 

باتری یو پی اس

 

چرا در منزل یا محل کار به یو پی اس احتیاج داریم؟

در منزل : تجهیزات الکترونیکی منزل شما که برای برقراری ارتباط، یا سرگرمی استفاده می شود در هنگام قطعی برق شهری یا نوسانات ولتاژ در معرض خطر قرار می گیرند. یو پی اس می تواند از دستگاه هایی چون :

تجهیزات شبکه وایرلس( روتر، مودم)

کامپیوتر

تلویزیون

سیستم های امنیتی

کنسول های بازی

دستگاه های تلفن همراه محافظت نماید.

 

باتری یو پی اس کامپیوتر

 

در محل کار: اعوجاج ناشی از نوسانات برقی می تواند باعث ناامیدی شده و باعث وارد شدن خسارات مالی گردد. همه ساله میلیاردها دلار ضرر مالی به دلیل قطع برق شهری به کسب و کارها وارد می گردد.

شما می توانید با تهیه یو پی اس از این خسارات تا حد زیادی جلوگیری کنید. فقط کافیست اطلاعات مربوط به تجهیزات خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید آن ها بهترین نوع یو پی اس را برای شما در نظر خواهند گرفت.

 

یو پی اس کامپیوتر

 

چه سایز یو پی اسی مناسب شماست؟

تجهیزات الکترونیکی هر دو میزان وات و ولت آمپر را دارا می باشند. اندازه یو پی اس شما براساس توان وات و ولت آمپر تعیین می گردد اگر این موارد بیش از حد توان تجهیزات شما باشد ممکن است باعث آسیب به تجهیزات شما شود. طبق این فاکتور اندازه یو پی اس شما معین می شود. برای انتخاب صحیح با ما تماس حاصل کنید.

 

فاکتور قدرت

کامپیوترها براساس توان وات و ولت آمپر درجه بندی می گردند اگرچه ولت آمپر برابر با وات است. نسبت وات به ولت آمپر فاکتور توان نامیده می شود. زمانی که به یو پی اس نیاز دارید باید طبق فاکتور توان مقدار انرژی یا قدرت را تعیین کنید.

 

یو پی اس منزل

 

برای پشتیبانی از زمان اجرای تجهیزات متصل به هم چقدر زمان مورد نیاز است؟

این مورد به این بستگی دارد که شما از یو پی اس چه انتظاری دارید. زمان اجرای تجهیزات به مقدار زمانی که یو پی اس می تواند به تجهیزات متصل به هم هنگام قطع برق شهری، انرژی برساند بستگی دارد. اگرتجهیزات متصل بهم زیاد از حد معمول باشند زمان اجرا کمتر خواهد شد. حتما به قدرت بک آپ گیری یو پی اس خود توجه کنید.

 

نمودار یو پی اس

 

شرایط باتری بک آپ گیر به چه صورتی است؟

اکثر مشکلات برقی در هنگام حوادث طبیعی چون طوفان، رعدوبرق، سیل و یخبندان رخ دهد که با استفاده از باتری پشتیبان یو پی اس می توانید از اطلاعات مهم تجهیزات خود بک آپ تهیه کنید. برای اطلاعات بیشتر نحوه بک آپ گیری با کارشناسان رایانیکس تماس حاصل نمایید.

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید