خرید یو پی اس تک فاز

خرید یو پی اس تک فاز

۱۳۹۸ ۲۹ خرداد
0 نظر ثبت شده

یو پی اس های سیستم به دو صورت تکفاز یا سه فاز می شوند.

یو پی اس های تکفاز ، توان بی وقفه را برای تجهیزات حساس فراهم میکند.
دامنه (رنج) یو پی اس های تکفاز سیستم مابین 3KVA تا 40 KVA با سه فاز در ورودی و یک فاز در خروجی میباشد تمامی یو پی اس های تکفاز مجهز به تکنولوژی دابل کانورژن میباشند که توسط تکنولوژی IGBT ، توان مداوم و یکپارچه تولید میکنند.
شما هر برند سیستم یو پی اس توان بی وقفه را از دامنه ما میتوانید در تولید کننده های جهانی انتخاب کنید.
یو پی اس های تکفاز سیستم میتوانند با توجه به نیاز تجهیزات طراحی شوند و با زمان پشتیبانی طولانی برای لوازم دقیق و بسیار حساس مورد نیاز مانند شبکه های کامپیوتری، اتاق های سرور، بانک ها، شرکت های ساختمانی، بیمارستان ها و غیره استفاده گردند. 


خرید یو پی اس تکفاز

برای خرید یو پی اس های یک فاز میتوانید در منو در قسمت انواع یو پی اس، دستگاه موردنظر را انتخاب نمایید و پس از مطالعه مشخصات و مشاهده تصاویر آن، برای خریداری با رایانیکس تماس بگیرید

سیستم تکفاز با نماد S:S یعنی یکفاز در ورودی و یک فاز در خروجی به اختصار1:1  شناخته میشود.
سیستم یو پی اس که فقط یکفاز در خروجی تولید میکند میتواند یکفاز در ورودی داشته باشد، شما میتوانید به یو پی اس های تکفاز فیوز 13a  یا سخت افزار با ولتاژ 220v به وصل کنید.
سیستم تکفاز معمولا بین 0.5KVA  تا 10KVA  را تولید میکند.
سیستم با خروجی تکفاز ما کزیمم 20KVA ، برای خروجی تکفاز تا سه فاز ساخته شده اند ولی در تولید باید به مشخصات فنی توجه کرد.
 این سیستم با نماد 3:1   به این معنی است که در ورودی  سه فاز و در خروجی تکفاز میباشند.
تکفاز220V-230V و سه فاز 380V-400Vمیباشد.

 

نصب و راه اندازی یو پی اس- بررسی محل 

ما محل را برای اینکه خریدار یک یو پی اس با قیمت خوب و مناسب انتخاب کند بررسی خواهیم کرد تا خریدار یک یو پی اس تکفاز با قیمت مناسب پیدا کند.
نصب و راه اندازی یو پی اس-چه نوع یو پی اسی من نیاز دارم؟شما میتوانید انتخاب کنید که چه نوع یو پی اس تکفاز را برحسب نیاز خود یا شرکت که از راه دور کنترل میشود ترجیح میدهید. نیروسان از بهترین کارخانه های تولیدی یو پی اس تکفاز استفاده میکند بنابراین شما میتوانید یک یو پی اس تکفاز انتخاب کنید که نیاز های سیستم IT را براورده کند.
نصب و راه اندازی یو پی اس- تعمیر و نگهداری یو پی اس تکفاز -فرقی نمیکند یو پی اس تکفاز باشد یا نه، در هر صورت به تعمیر و نگهداری نیاز دارد. 

 

 

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید