حل مشکل قطعی برق در مراکز پزشکی

حل مشکل قطعی برق در مراکز پزشکی

۱۳۹۸ ۱۵ شهریور
0 نظر ثبت شده

برق اضطراری برای صنعت پزشکی

بهداشت و درمان همچنان درحال پیشرفت است این پیشرفت ها از کنترل سلامت بیمار گرفته تا صنعت پزشکی به چشم میخورد که شامل همه ی مجموعه های درمانی میباشد.

 

ساختمان های اداری هوشمند مراکز پزشکی

اکثر مراکز پزشکی برای مدیریت امکانات خود به پیشرفتهای فناوری وابسته هستند. سیستم مدیریتی ساختمان هوشمند (IBMS) وظیفه هماهنگی تمامی عملیات ها از عملیات ساختمانی گرفته تا ارتباطات، توانایی نظارت وکنترل تهویه هوای مناسب برای بیماران توسط پرسنل را دارد و همچنین به مدیریت بیمارستان این امکان را میدهد تا امنیت  (حفاظت از محیط ، کنترل و نظارت تصویری دیجیتال) و برنامه های مختلف ایمنی را تقویت کند.

 

بیمارستان الکترونیکی( بیمارستانهای هوشمند)

از نظر مدیریت داده، سیستم های اطلاعات بیمارستانی(HIS) برای سوددهی بهتر با مراکز درمانی ادغام شده اند.  بیمارستان های هوشمند باعث پیشرفت در مدیریت بیمارستان، وظایف بالینی و مدیریت بیمار میشود. یک سیستم اطلاعاتی بیمارستانی(HIS) خوب به عملکرد سیستم های اطلاعات مدیریت سلامت (HMIS) کمک میکند، بنابراین مدیران می توانند عملکرد بهتر مراکز درمانی را در نقاط مختلف کنترل کنند و با دادن اطلاعات درمورد بیماران به پزشکان کمک کنند.

 

منبع  تغذیه برای تجهیزات پزشکی

دستگاه های پزشکی با پیشرفت هایی که در این اواخر داشته اند از دستگاه MRI  گرفته تا دستگاه های هموتولوژی و... کمک بسیاری برای پزشکان و بیماران کرده اند.

 

برق بیمارستان

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید