جلوگیری از اختلالات برقی یو پی اس

جلوگیری از اختلالات برقی یو پی اس

۱۳۹۸ ۱۰ مهر
0 نظر ثبت شده

از اختلالات برقی به وسیله یک منبع تغذیه بی وقفه (یو پی اس) میتوانید جلوگیری کنید

هیچ تجارت و صنعتی وجود ندارد که بدون وجود برق بتواند موفق شود. زندگی بدون برق غیرقابل توصیف است. تصور کنید همه اداره های دولتی ،صنعت ،بازرگانی و... متوقف میشود و همه ی سیستم های حساس و تجهیزات و روشنایی ها از کار می افتد، شهر امنیت خود را از دست میدهد و چندین میلیون خسارت مالی به کشور و تجارت وارد میشود. باتوجه به این وقایع همه ی سیستم ها به منبع تغذیه مداوم و بی وقفه (یو پی اس) نیاز دارند.

 

عوامل مهم قطعی برق

شرکت های مهم و معتبر دلایل هرگونه قطعی برق را ثبت میکنند از برخورد حیوانات گرفته تا عوامل طبیعی مانند برف و یخبندان، طوفان، سقوط درخت بر روی سیم برق ها، رعد و برق، قطعی برق برای این نوع شرکت ها بسیار مهم است فرقی نمیکند مدت زمان قطعی برق 1 ثانیه باشد یا 1 روز در هر صورت نباید عملیات تجاری انها متوقف شود و تجهیزات باید بصورت دائمی ومداوم بکار خود ادامه دهند. برای این منظور به یو پی اس احتیاج پیدا می شود. یو پی اس شما را از بسیاری خسارات در امان نگه خواهد داشت. سناریوی قطع برق شهری ممکن است در مواقعی که حتی فکرش را نمی کنید رخ دهد. از جمله مهمترین عوامل قطع برق به موارد مذکور در بالا می توان اشاره نمود. برای اینکه در این شرایط بتوانید آرامش خودتان را همچنان حفظ کنید توصیه ما به شما استفاده از یو پی اس های شرکت رایانیکس می باشد.

 

هدف از استفاده یو پی اس چیست؟

1- در برابر قطع برق شهری از تجهیزات شما محافظت می کند.

2- در هنگام نوسانات یا وقفه های کوتاه مدت از اطلاعات شما بک آپ تهیه می کند.

3- کیفیت توان مصرفی تجهیزات ساختمان شما را تصحیح می کند.

4- منبع خوب تامین بک آپ برای قطعی های بلند مدت به شمار می رود.

 

گاهی هزینه را به مزایا ترجیح دهید.

کیفیت و مزایای استفاده از یو پی اس بسیار زیاد است به همین منظور گاهی مواقع باید هزینه را به مزیت ترجیح دهید. استفاده از یو پی اس در ادارات تجاری، بیمارستان ها، اتاق های سرور حتی منازل می تواند علاوه بر اینکه مزیت تامین قدرت را در بر داشته باشد همچنین دوستدار طبیعت بوده مطابق با استانداردهای محیط زیست طراحی گردیده است. عمر مفید دستگاه های یو پی اس رایانیکس بین 5 تا 10 سال متغیر می باشد. معطل نکنید و حتما بر روی مزیت ها سرمایه گذاری نمائید.

 

 

 

* پاورقی: فروش یو پی اس در مشهد و نیز در تمام مراکز استانها انجام میشود.

 

 

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید