بهترین یو پی اس برای مصارف خانگی و آفیس های کوچک

بهترین یو پی اس برای مصارف خانگی و آفیس های کوچک

۱۳۹۹ ۲۱ آبان
0 نظر ثبت شده

بهترین یو پی اس برای مصارف خانگی و آفیس های کوچک

 

در دنیای امروز ، استفاده از UPS  از ملزومات هر خانه یا اداره به حساب می آید. به خصوص اگر مشاغلی را اداره می کنید که هرگونه وقفه در کار یا از دست دادن اطلاعات می تواند هزینه قابل توجهی را به بار آورد و قطع برق فاجعه بار باشد.

وقتی برق به طور ناگهانی خاموش شود، سرورها ممکن است آسیب ببینند و یا حتی کاملا خراب شوند. در این شرایط ، انتخاب UPS مناسب برای خانه و محل کار به یک ضرورت تبدیل می شود. به طور کلی نصب این سخت افزار همانند یک رایانه یا سرور برای کسب و کار شما ضروری می شود.

UPS دارای طیف گسترده ای از ویژگی ها با توان های مختلف هستند. از یو پی اس های کوچک برای خانه هایی که مصرف برق کمی دارند تا دستگاه های قدرتمند یو پی اس در نظر گرفته شده برای شرکت های بزرگ ، این یو پی اس ها پشتیبانی قدرتمندی را برای تجهیزات مصرف کننده ی شما ارائه می دهد. بهترین دستگاه یو پی اسی که توسط شرکت نیروسان برای مصارف خانگی و کسب و کارهای متوسط پیشنهاد می شود یو پی اس های لاین اینترکیتو می باشد: مانند یو پی اس نیروسان سری ecopower  یا یو پی اس های با خروجی سینوسی کامل sinus line با رنج توانی 1 تا 3 kva.

در ادامه از برخی از ویژگی های این یو پی اس آورده شده است:

این دستگاه UPS دارای طراحی خارجی به فرم تاور بوده که با استفاده از خروجی موج سینوسی کامل برق بدون وقفه را فراهم می کند و آن را برای سیستم های خانگی ، رایانه ها و سرورهای شبکه، دوربین مداربسته و انواع مصرف کننده های در این رنج توانی، مناسب می کند. علاوه بر این ، یو پی اس نیروسان دارای یک سال ضمانت بوده، در طول مدت یک سال از تاریخ خرید ، هرگونه مشکل و عدم عملکرد صحیح در قطعات داخلی یو پی اس، شارژر، باتری ها شرکت نیروسان سیستم UPS معیوب شما را (از جمله باتری) تعمیر یا جایگزین می کند. بنابراین اگر مشکلی پیش آمد ، می توانید دستگاه خود را تعمیر کنید.

 

پشتیبانی باتری

باتری یو پی اس نیروسان با توجه به نیاز مشتری برق را به اندازه کافی تأمین می کند، از ده دقیقه گرفته تا چندین ساعت. استفاده از برق باتری یو پی اس باعث می شود تا در صورت قطع برق ، تجهیزات به درستی خاموش شوند. که این امر از حذف ناگهانی داده ها و اطلاعات روی سیستم های الکترونیکی شما مثل کامپیوتر جلوگیری می کند و حتی فشار و آسیب به تجهیزات برقی که از خاموش شدن ناگهانی برق ناشی می شود را به حداقل می رساند.

حفاظت در برابر نوسان ولتاژ

در هنگام نوسان و اسپایک ولتاژ برق AC یا افزایش و کاهش ولتاژ، یو پی اس برقی سالم و بدون اختلال را در اختیار تجهیزات الکترونیکی قرار می دهد تا از آسیب رسیدن به انها جلوگیری کند.

 

توپولوژی لاین اینترکتیو

این توپولوژی زمانی وجود دارد که UPS لاین اینترکتیو دارای یک ترانسفورماتور خودکار است که افت ولتاژ برق (به عنوان مثال ، قطع برق) و افزاش ولتاژ (به عنوان مثال  اسپایک برق) را، بدون اینکه به برق باتری متصل شود، تنظیم می کند.

 

تنظیم ولتاژ خودکار (AVR)

هنگامی که برق ورودی با نوسانات جزئی روبرو می شود ، با افزایش (تقویت) خودکار ولتاژ و بدون استفاده از برق باتری ، برق ایمن و سالمی را تأمین می کند.

 

خروجی موج سینوسی

این یو پی اس با خروجی موج سینوسی کامل، محافظت فوق العاده ای را از برق مصرف کننده های حساس و بحرانی شما مانند سرورهای شبکه با ضریب توان 0.8 فراهم می کند.

 

 

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید