بهترین راهکارها برای نگهداری از یو پی اس های اداری ، خانگی و صنعتی

بهترین راهکارها برای نگهداری از یو پی اس های اداری ، خانگی و صنعتی

۱۳۹۸ ۱۵ تیر
0 نظر ثبت شده

چگونه سیستم یو پی اس و باتری ها را مانیتور کنیم؟

شرکت نیروسان سیستم های مانیتورینگ یو پی اس کاربر پسند را فروش و نصب و راه اندازی میکند. این تجهیزات بعنوان یک سیستم مانیتورینگ در سایت درخدمت مشتری قرار میگیرد. این اولین حفاظت دربرابر خرابی باتری ها، تعمیرو نگهداری، و شرایط اضطراری میباشد. 

چند وقت یکبار باید باتری ها را تست کنیم؟

شما باید همراه تیم ما باتری های خود را هر 6 ماه یا یکسال تست کنید تا از عملکرد مطلوب آنها اطمینان حاصل کنید. اگر یکی از باتری ها خراب شود ما میتوانیم انها را تعویض کنیم که این عمل شما را از عملکرد سیستم یو پی اس مطمئن میسازد. تست بیش از اندازه باتری باعث دشارژ باتری و کاهش 20% طول عمر باتری میشود. 

طول عمر باتری چقدر است؟

وضعیت و قسمت های مختلف تجهیزات با یکدیگر متفاوت است. در چنین شرایطی لطفا با ما تماس بگیرید تا بطور دقیق یو پی اس و باتری های مورد استفاده شما را محاسبه کرده و پیشنهاد دهیم. 

دمای بهینه برای اتاق یو پی اس یا باتری پشتیبان چیست؟

دمای بهینه برای باتری ها تقریبا باید 22 الی25درجه باشد. این موضوع بسیار حساس است زیرا به ازای 2 درجه افزایش دما بیشتر از 25 درجه،  طول عمر باتری بین 20 الی 40% کاهش میابد که یک خطر جدی تلقی میشود و ممکن است هزینه زیادی برای شما داشته باشد. 

چگونه میتوان دمای بهینه یو پی اس و باتری پشتیبان را حفظ کرد؟

سیستم تهویه یک موضوع حساس برای دمای بهینه میباشد چیزی که باعث افزایش طول عمر باتری میشود. گردش جریان هوا باعث میشود که هوای گرم در بالا و هوای سرد در پایین قرار بگیرد. کولرهای نقطه ای ایده خوبی برای خنک کردن یک نقطه از اتاق که بسیار گرم است میباشد این نوع کولر ها هم میتوانند در کف و هم میتوانند در سقف قرار بگیرند. اما اتاق و سیستم هر مشتری با یکدیگر متفاوت است وما میتوانیم در این زمینه نیز با مشاورین خود به شما کمک کنیم.

اسکن حرارتی چیست؟

اسکن حرارتی دقیقا شبیه چیست...اسکن دمای سیستم!!!
اسکن حرارتی برای تشخیص نقاط گرم سیستم استفاده میشود(چیزی که باعث خرابی، اتش سوزی و نشتی میشود). زمانی که نقطه گرم سیستم شناسایی شد ما این مشکل را با کاهش دما حل میکنیم مثلا با نصب تهویه (فن) یا جابجایی رک به مکان دیگر.

تست بانک بار چیست؟

تست بانک بار روش معتبری برای عملکرد صحیح و باتری پشتیبان یو پی اس میباشدکه پی اس و ژنراتور را در حالت زیر بار تست میکند. این عمل در طول حفاظت انجام میگیرد. بانک بار دستگاهی است که عملکرد بار واقعی را شبیه سازی میکند. بانک بار دستگاهی است که بار الکتریکی را توسعه و بار را به یک منبع برق متصل کرده و برق خروجی را تبدیل یا حذف میکند. بانک بار، باری را که منبع تغذیه خواهد داشت را بعنوان بار واقعی شبیه سازی میکند .

بررسی کیفیت برق ( POQ) چیست؟

POQ خدماتی است که که رایانیکس برای اطمینان، بهره وری و ایمنی بیشتر برای سیستم الکتریکی ارائه کرده است، این تست ها کیفیت برق را مشخص میکند. این امر به شما کمک میکند تا قبل از اینکه به عملکرد شما تاثیربگذارد وبرای خط زیر سازمان مهم باشد قابلیت اطمینان و ثبات را فراهم میکند.

تست هایی پیشگیری از:

جریمه برای تعرفه های بیش از حد
کیفیت تولید و تلفات کم
ضررهای مالی ناشی از توقف
افزایش مصرف توان راکتیو
کاهش طول عمر تجهیزات
مصرف انرژی و جریان بار زیاد
انرژی اتلافی
افزایش هزینه تعمیر و نگهداری
اضافه ولتاژ/ کاهش ولتاژ/ متورم شدن/ نویزهای الکتریکی/ نوسان شدید

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید