بانک ها و بیمه ها نقش اساسی در رشد اقتصادی و پایداری بازی می کنند

بانک ها و بیمه ها نقش اساسی در رشد اقتصادی و پایداری بازی می کنند

۱۳۹۷ ۲۵ دی
0 نظر ثبت شده

بانک ها و بیمه ها نقش اساسی در رشد اقتصادی و پایداری بازی می کنند. صنایع مالی به یک سیستم محاسبه گر بسیار قوی برای تجارت با سرعت بالا و انعطاف پذیر نیاز دارند تا مارکت ها و کسب و کار های خود را آنالیز کنند.
در جامعه مدرن بانک ها و خدمات بیمه و مالی فقط در زمینه تجارت مانند شعبه های بانک یا دستگاه های خودپرداز فعالیت ندارند. برنامه های پرمصرف اینترنتی و اپراتور های بانکی و بانک داری آنلاین و بانک داری موبایلی بین مردم بسیار محبوب شده است ، بنابراین برای استفاده مداوم و بدون داشتن نگرانی از بابت احتمال خارج از دسترس شدن این امکانات - به علت قطعی برق اصلی- سیستم های کوچک پرداخت شرکت ها و بانک ها و بسیاری دیگر به منبع تغذیه اختصاصی نیاز دارند.
دستگاه های خودپرداز (ATM) یکی از سیستم های معمول است که به سیستم یو پی اس با خروجی سینوسی نیاز دارد تا از ناهنجاری های احتمالی در منبع تغذیه خود حفاظت کند و مقبول مشتریان واقع شده است.
مراکز داده در بانک ها و مراکز مالی به یک سیستم قدرتمند تامین جریان برق ( یو پی اس هاس سه فاز)نیاز دارد تا تحت شرایط نامساعد اندازه عملیات خود را به منظور حفظ جریان برق در عملیات بحرانی مطابقت دهد.

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید