انتخاب بهترینups برای MRI ، CT SCAN و X-ray

انتخاب بهترینups برای MRI ، CT SCAN و X-ray

۱۳۹۸ ۰۳ مرداد
0 نظر ثبت شده

انتخاب بهترین منبع تغذیه بی وقفه برای محافظت از دستگاه های تشخیصی در بیمارستان ها ( MRI،CT SCAN ، X-ray )

همه روزه در بیمارستان ها یا مراکز درمانی پزشکان برای تشخیص بیماری نیاز به تجویز عکس برداری از اعضای داخلی بیماران دارند. بنابراین MRI ، CT SCAN ویا X-ray پیشنهاد میدهند. عکس برداری فقط چند دقیقه طول می کشد تا انجام شود، اما می تواند در صورت مواجهه با قطعی غیرمنتظره، تأثیرات مالی و وضعیت عمومی و جان بیماران را تحت تأثیر قرار دهد. براساس تحقیقات مجموعه مراقبت های بهداشتی درمانی، 40 درصد از سازمان های بهداشت جهانی در 12 ماه گذشته دچار اختلالات ناخواسته شده و ضرر های مالی زیادی را متحمل شده اند که دستگاه های تشخیصی نیز این مشکلات را داشته اند. MRI ، CT SCAN ویا X-ray دارای قدرت دینامیکی هستند که نیازهای منحصربفرد رابرای حفاظت از تجهیزات حساس پشتیبانی میکند. در مواقع بدون استفاده، دستگاه برق زیادی را مصرف نمیکند )تقریبا حدود 5 الی 20 KVA) ولی زمانی که دستگاه درحال عکس برداری است حدود 10-50میلی ثانیه 200کاوا توان مصرف میکند. این جریان ناگهانی اگر حفاظت نشود ممکن است باعث قطعی برق یا اسیب به تجهیزات شود که پیامدهای نامناسبی بجا میگذارد.

برای جلوگیری از قطعی برق بیمارستان ها و مراکز درمانی از یو پی اس استفاده میکنند. یو پی اس ها نه تنها قطعی برق کوتاه مدت را برطرف میکنند بلکه هنگام عکس برداری ولتاژ را تنظیم میکند، و اطمینان حاصل میشود که عکس برداری با موفقیت انجام گرفته و سیستم دچار افت ولتاژ نشده است. بیمارستان ها به شدت نیاز به یو پی اس با باتری سیلد اسید برای پشتیبانی سیستم های عکس برداری و تجهیزات حساس دیگر دارند ولی این واحدها با تعداد زیادی معایب همراه هستند مثلا قرار گرفتن بین گازهای سمی از بزرگترین معایب میباشد. سیستم های یو پی اس با ذخیره تکنولوژی فرایول سلامتی و ایمنی را مختل کرده اند که بطور چشم گیری وابستگی صنعت درمانی را به باتری های سیلد اسید کاهش داده است.

انتخاب یک یو پی اس خوب برای مراکز درمانی بسیار مهم است بویژه زمانی که زندگی بیماری در میان باشد. تجهیزات حساس هر بیمارستان با یکدیگر متفاوت است پس یو پی اس های مختلفی نیاز داریم بنابراین برای انتخاب آن باید 4 عمل مهم را در نظر بگیرید.

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید