یو پی اس برای خودپرداز

یو پی اس برای خودپرداز

۱۳۹۷ ۰۱ بهمن
0 نظر ثبت شده

انتخاب بهترین یو پی اس برای خودپرداز (ATM)

خیلی از سازمان ها و بانک ها به دلیل قطع برق هیچ پیش بینی در مقابل مشکلات احتمالی تجارت خود ندارند و به دلیل رعایت نکردن این موضوع ممکن است خسارت های جبران ناپذیری ببینند. اگر می خواهید شما مانند این گونه افراد ضرر دیده نباشید پیشنهاد می کنم یکی از بهترین یو پی اس را برای تجارت خود انتخاب کنید که برای دریافت راهنمای انتخاب یو پی اس توصیه می کنم مطالب گفته شده در ادامه را دنبال کنید.

خودپرداز های بانک (ATM) شامل اجزای الکترونیکی و مکانیکی خاصی هستند که کارکرد نامناسب یا خرابی هریک از اجزا منجر به توقف کار دستگاه خودپرداز (ATM) می شود. همچنین کارکرد اجزا باید طوری باشد که مراحل هر پرداخت باید تا انتها انجام شود و هرگونه قطعی در حین کار خودپرداز ممکن است منجر به خسارت های مالی زیادی برای مالک یا مشتریان خودپرداز (ATM) شود. به عنوان مثال فرض کنید مراحل دریافت پول از خودپرداز تا باز شدن درگاه خروجی پول نقد و قبل از اینکه مشتری بتواند اسکناس ها را دریافت کند، برق قطع شود. اینجاست که نیاز دستگاه های خودپرداز به یک منبع تامین کننده برق خوب (UPS) احساس می شود.

حساسیت قطعات الکترونیکی و مکانیکی دستگاه های خودپرداز بسیار بالاست و جهت تامین برق این قطعات باید از یو پی اس با خروجی سینوسی استفاده کنیم. دستگاه های یو پی اس مناسب برای خودپرداز، می تواند از نوع لاین اینتراکتیو و حتما با خروجی سینوسی باشد. از مدل های موجود سری Sinusline شرکت نیروسان گزینه مناسبی می باشد. توان کل هنگام کارکرد تمام اجزا دستگاه خودپرداز (ATM) حدود 650 وات می باشد بنابراین یو پی اس 1kVA جوابگوی این کار می تواند باشد.

بدون تخمین زمان نگهداری نیاز به تعداد استفاده خودپرداز در ساعت داریم، به طور مثال یک دستگاه خودپرداز با تعداد یک عدد پرداخت در هر 5 دقیقه می توان دستگاه یو پی اس 1kVA یه همراه دو عدد باتری 28ah که توانایی نگهداری تا یک ساعت داشته باشد، استفاده کرد.

هزینه خرید یو پی اس برای خودپرداز با مشخصات بالا حدودا 3,800,000 تومان می باشد.

(قیمت یو پی اس بالا در زمان نگارش این پست معتبر می باشد)

برای نقاط با ترافیک کار بیشتر می توانید از یو پی اس 1kVA به همراه 2عدد باتری 42ah یا 65ah نیز استفاده کنید.

 

قیمت یو پی اس برای خودپرداز

 

سوال های متداول:

پرسش- برای یک دستگاه خودپرداز که فقط بتواند از نوسانات برق جلوگیری کند و صرفا 15 دقیقه نگهداری داشته باشد، چه پیشنهادی می کنید؟

پاسخ- حداقل توان دستگاه یو پی اس مورد نیاز برای خودپرداز نباید کمتر از 1kVA باشد، که حتما باید یو پی اس با خروجی سینوسی خریداری شود. با توجه به کم بودن میزان نگهداری می توانید از دستگاه آنلاین 1kVA باتری داخلی با حدود قیمت 3,200,000 تومان استفاده کنید.

 

پرسش- برای خرید یو پی اس برای یک دستگاه خودپرداز و دوربین مداربسته فروشگاه چه پیشنهادی می کنید؟

پاسخ – با توجه به توان پایین دوربین مدار بسته ، در صورتیکه تعداد دوربین ها از 8 عدد تجاوز نکند، برای مجموعه دوربین ها و دستگاه خودپرداز می توانید ازهمان دستگاه 1kVA که در بالا توضیح داده شده است، استفاده کنید.

سوال – در محلی یک دستگاه خودپرداز و دستگاه کامپیوتر و پرینتر لیزری و تعدادی دوربین داریم، از چه یو پی اسی باید استفاده کنیم؟

پاسخ – بدون این کار می توانید از یو پی اس 2kVA سری سینوس لاین به همراه 4 عدد باتری 28ah استفاده کنید. این یو پی اس و باتری ها به طور متوسط مجموعه مورد نظر شما را تا 1.5 ساعت پشتیبانی خواهد کرد.

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید